نسخه آزمایشی دوم آپدیت اندروید 9 را برای گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شد

سامسونگ قصد دارد نسخه نهایی آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را ماه آینده منتشر کند؛ اما به‌تازگی دومین نسخه آزمایشی از این آپدیت عرضه شده است.

2

سامسونگ چند سالی هست که پیش از انتشار نسخه‌های جدید اندروید برای گوشی‌های پرچم‌دار خود ابتدا نسخه‌های آزمایشی را برای رفع مشکلات منتشر می‌کند. حالا به‌تازگی نسخه آزمایشی دوم آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر شده است. این نسخه طبق انتظار رابط کاربری One UI جدید سامسونگ را نیز به همراه دارد.

طبق تغییرات درج شده در این نسخه سامسونگ عملکرد دوربین سلفی را خصوصاً در صحنه‌های با نور بکلایت بهبود داده است. علاوه بر این تغییر مهم همچنین امنیت دستگاه بهبود یافته و نرم‌افزار گوشی حالا باید پایدارتر شده باشد. این آپدیت حجمی حدود ۷۰۰ مگابایت دارد و همچنین شامل بسته امنیتی آذرماه گوگل نیز می‌شود.

به این ترتیب اگر شما هم در طرح آزمایشی آپدیت اندروید 9 گلکسی اس 9 شرکت کرده‌اید احتمالاً به زودی اعلان دریافت این به‌روزرسانی را در بالای گوشی خود خواهید دید. مانند همیشه توصیه می‌کنیم پیش از آپدیت از اطلاعات حیاتی خود نسخه پشتیبانی تهیه کرده و همچنین گوشی را کاملاً شارژ‌کنید. انتظار می‌رود کاربران گلکسی نوت 9 نیز به‌زودی آپدیت آزمایشی اندروید 9 را دریافت کنند.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمدهاشم کریمی می‌گوید

    عرض سلام و وقت بخیر
    بنده قصد خرید گوشی s9 plusرو دارم
    خواستم بدونم این گوشی از فیلم برداری HDR پشتیبانی میکنه یا خیر
    مجددا عرض میکنم فیلم برداری HDR نه عکاسی
    مرسی از تیم فوق العاده خوبتون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      این مطلب رو بخونید:
      https://farnet.ir/1397/01/208326/galaxy-s9-plus-review/