دانلود کنید: والپیپرهای زنده پیکسل 4 گوگل برای هر گوشی اندرویدی

یکی از توسعه دهندگان فعال در وب‌سایت XDA، به‌تازگی توانسته است والپیپرهای زنده پیکسل 4 را پورت و آن را برای تمامی گوشی‌های اندرویدی منتشر کند. در ادامه می‌توانید این والپیپرهای زنده را دریافت کنید.

0

گوگل چند روز پیش از محصولات سری پیکسل 4 رونمایی کرد. این پرچم‌داران از قابلیت‌های مختلف شگفت‌انگیزی نظیر تشخیص حرکت، دوربین هوشمند و مشخصات سطح بالا بهره می‌گیرند. در کنار طراحی سخت‌افزاری زیبا، گوگل چندین تصویر زمینه زنده جذاب را نیز برای گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال در نظر گرفته است. حالا یکی از توسعه دهندگان وب‌سایت XDA، این تصاویر زمینه زنده را استخراج و برای تمامی مدل‌ها آماده کرده است.

Pranav Pandey که یکی از توسعه‌دهندگان سطح بالای وب‌سایت XDA است، این تصاویر را از گوشی پیکسل 4 خارج کرده است. این شخص پیش‌تر نیز تصاویر زنده گوگل پیکسل 2 و پیکسل 3 را نیز منتشر کرده است. Pranav Pandey با موفقیت تمام تصاویر زمینه زنده را استخراج و در قالب یک فایل APK منتشر کرد است. هم‌چنین با طراحی نسخه جدید برنامه Slice Viewer، شخصی‌سازی این تصاویر زنده از جمله تغییر رنگ، افزودن آبجکت‌های جدید و کنترل سرعت انیمیشن را امکان‌پذیر کرده است.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال چندین تصویر زمینه زنده را در خود جای داده‌اند، اما جالب‌ترین آن‌ها Doodles، Compass و Sights of the Sun نام دارد. در تصویر زمینه زنده Doodles به کمک برنامه Slice Viewer می‌توان اشیا بیشتری را به تصویر زمینه اضافه کرد و یا سرعت انیمیشن آن را تغییر داد. این تصویر زمینه زنده به خوبی روی همه دستگاه‌های مجهز به اندروید قابل اجرا است. در تصویر زمینه Compass نیز با یک سوزن جهت شمال به شما نشان داده می‌شود. در دیگر تصاویر زنده نیز می‌توانیم یک منظره از دید پرندگان، موج‌ها و ابرها را مشاهده کنیم.

دانلود والپیپر زنده گوگل پیکسل 4

 

والپیپرهای زنده پیکسل 4

استفاده از این تصویر زمینه باتری بیش‌تری نسبت به نمونه‌های معمولی مصرف می‌کند. بنابراین قبل از نصب و استفاده از یک تصویر زمینه زنده این موضوع را مد نظر داشته باشید. لینک دانلود تصاویر زمینه زنده در زیر موجود است. هم‌چنین برای شخصی‌سازی این تصاویر می‌بایست نرم افزار Slice Viewer را نیز دانلود کنید.

دانلود تصاویر پس زمینه گوگل پیکسل 4

دانلود اپلیکیشن Slice Viewer

این تصاویر زنده در حال حاضر تنها روی پردازنده‌های اسنپدارگون قابل اجرا هستند. از این رو گوشی‌های مجهز به اگزینوس و کایرین در حال حاضر قادر به استفاده از آن نیستند. با این حال امیدواریم تا چند روز آینده این مشکل نیز برطرف شود.

 

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.