اپلیکیشن همراهی؛ همراه ضروری پیاده‌روی زائرین اربعین حسینی

این روزها اگر نگاهی به دور و بر خود بیندازید به احتمال زیاد شما هم از دوستان یا دور و بری‌های خود کسانی را خواهید دید که عازم پیاده‌روی اربعین حسینی هستند. در دنیای دیجیتال امروز در کنار آماده کردن تمام چیزهایی که در این سفر یا بهتر بگوپیم پیاده‌روی نیاز خواهید داشت مطمئنا نیاز دارید خودتان را از نظر دیجیتال برای این سفر معنوی آماده کنید.

0

اپلیکیشن همراهی دقیقا با همین هدف تهیه شده است. در این اپلیکیشن تمام چیزهایی که فکر می‌کنید در این سفر نیاز خواهید داشت و حتی چیزهایی که به طور خلاقانه برای شما طراحی شده قرار گرفته‌اند.

به طور مثال قرآن و ادعیه‌های مختلف امکان بدیهی در اینگونه اپلیکیشن‌ها هستند اما امکانات جالب و خلاقانه‌ای مانند امکان اعلام و استعلام وضعیت دقیق محل حضور همراهان و افراد مورد نظر در ایران و عراق یا سامانه نذر قدم با پیامک رایگان از جمله امکاناتی هستند که نصب اپلیکیشن همراهی را حتی ضروری می‌کنند.

در امکان اعلام و استعلام وضعیت دقیق محل حضور شما حتی اگر به این سفر نرفته‌اید و در ایران حضور دارید و یکی از دوستان و یا اعضای خانواده شما به این سفر رفته، می‌توانید با نصب این اپلیکیشن، به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت محل حضور دقیق آنها را ببینید و با دوستان و خانواده خود که در مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین هستند در ارتباط باشید و در عین حال از امکانات و محتوای موجود در اپلیکیشن همراهی با اینترنت رایگان بهره‌مند شوید.

برخی امکانات اپلیکیشن همراهی

  • اعلام وضعیت خود به سایرین در عراق و ایران (بدون نیاز به اینترنت و رایگان)
  • سامانه نذر قدم (با ارسال پیامک رایگان به مخاطب مورد نظر)
  • مترجم همراه (فارسی به عربی و عربی به فارسی)
  • مشخصات کامل موکب‌ها و مسیریابی بر روی نقشه (بدون نیاز به اینترنت)
  • نقشه آفلاین
  • امکان دانلود نوا، ویدئو، کتاب الکترونیک با اینترنت رایگان
  • امکان به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوها
  • اخبار و اطلاع رسانی ها
  • مسابقه ویژه اربعین

در صفحه اصلی برنامه و در بالاترین بخش ان می‌توانید میزان مسافت باقیمانده تا شهر کربلا و تعداد قدم‌های خود که تاکنون برداشته‌اید را ببینید. در نوار پاپینی ان می‌توانید محتوای که پیش از این دانلود کرده‌اید را به صورت آفلاین استفاده کنید.

در بخش مترجم همراه اپلیکیشن همراهی با توجه به موضوعی که قصد ارتباط گرفتن در آن زمینه را دارید با جملاتی آماده روبرو هستید. در عین حال در صورت دسترسی به اینترنت می‌توانید از بخش مترجم آنلاین استفاده کنید. در بخش قران کریم شما به کل متن قرآن کریم با دسته‌بندی آیات روبرو می‌شوید که با فونت مناسب و قابل استفاده بر روی گوشی بکار گرفته شده است.

اپلیکیشن همراهی

در بخش نقشه شما محل حضور دقیق خود را با روشن کردن GPS متوجه می‌شوید و به راحتی با زدن دکمه نزدیک‌ترین موکب، نزدیک‌ترین موکب ثبت شده بر روی برنامه به شما اعلام می‌شود.

برداشتن قدم نیابتی در اپلیکیشن همراهی

در بخش جالب قدم نیابتی نیز می‌توانید تعداد قدم‌هایی که به نیابت از سایر افراد برداشته‌اید را نوشته و با وارد کردن شماره موبایل و نام و نام خانوادگی فرد مورد نظر با استفاده از متن‌های آماده و البته به صورت رایگان برای او به صورت پیامک ارسال کنید.

اپلیکیشن همراهی

در بخش اعلام وضعیت نیز همانطور که اشاره کردیم می‌توانید به صورت رایگان در مسیر راهپیمایی اربعین یک وضعیت برای خود ثبت کنید تا دوستان شما از آخرین وضعیت شما آگاه باشند. این موضوع صرفا با اجازه شما به شماره‌های مد نظر انجام می‌شود.

اپلیکیشن همراهی

در بخش همراه با اربعین نیز می‌توانید محتوای موجود برای دانلود و استفاده از آن به صورت آفلاین هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید، را مشاهده کنید. این محتوا شامل محتوای صوتی، محتوای تصویری، کتاب‌های الکترونیکی و .. است.

اپلیکیشن همراهی

بخش میزبانان بهشت نیز به معرفی موکب‌های در مسیر کربلا، محل دقیق حضور و آدرس و امکانات هر کدام از آنها پرداخته است. بخش همراهی کودک نیز برای ثبت یکی از همراهان کودک شما تعبیه شده تا بتوانید امکانات مورد نیاز را برای او نیز فراهم کنید.

دانلود اپلیکیشن همراهی ویژه اربعین حسینی

برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 114 مربع ، لینک دریافت اپلیکیشن را از طریق پیامک دریافت و آن را دانلود کنید. در عین حال می‌توانید آن را از اینجا به طور مستقیم دانلود کنید.

علاوه بر امکان موجود در این اپلیکیشن، در اربعین امسال همراه اولی‌ها می‌توانند با استفاده از سرویس رایگان «اعلام وضعیت»، بدون نیاز به اینترنت از طریق شماره‌گیری «ستاره ٧٢٧٢ مربع» وضعیت خود را در سیستم ثبت کرده تا دیگر زائران و آشنایان بتوانند از وضعیت‌شان در هر لحظه مطلع شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.