اندی رابین مدیرعامل اسنشال یک گوشی هوشمند با طراحی کاملا متفاوت را به نمایش گذاشت

اندی رابین مدیرعامل اسنشال به‌تازگی مجموعه‌ای از تصاویر مرتبط با محصول بعدی شرکت خود را منتشر کرده است. در این تصاویر می‌توانیم یک گوشی هوشمند با طراحی متفاوت را مشاهده کنیم.

1

اندی رابین بنیان‌گذار اندروید و مدیر عامل شرکت اسنشال با اشتراک گذاشتن یک پست در توییتر، جدیدترین محصول اسنشال را به نمایش گذاشت. لازم به ذکر است این تلفن هوشمند با تمام محصولاتی که تاکنون دیده‌ایم تفاوت دارد!

توییت جدید آقای اندی رابین حدودا یکسال پس از توییت قبلی او در توییتر منتشر می‌شود. در اولین پست می‌توانیم یک تلفن هوشمند در چهار رنگ را مشاهده کنیم که درون یک فوم قرار گرفته است. این گوشی به هیچ‌کدام از محصولاتی که در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسند شبیه نیست. در واقع در نگاه اول گوشی جدید اسنشال مشابه با موبایل‌های تاشو قدیمی و یا محصولات فانتزی به نظر می‌رسد.

در بخش پشتی این تلفن هوشمند یک دوربین بزرگ دایره‌ای قرار گرفته است. در بالای این دوربین نیز می‌توانیم یک فلاش LED را مشاهده کنیم. در زیر دوربین نیز یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است. رنگ این گوشی هوشمند با توجه به زاویه تابش نور تغییر می‌کند.

در دومین توییت می‌توانیم بخش جلویی این گوشی هوشمند را مشاهده کنیم. همان‌طور که قابل رویت است، نسبت تصویر در این گوشی هوشمند با گوشی‌های معمولی متفاوت بوده و طول دستگاه بسیار زیاد است. در اطراف نمایشگر نیز می‌توانیم مقدار اندکی حاشیه زاید را مشاهده کنیم، اما این حاشیه‌ها موجب نمی‌شود گوشی جدید اسنشال از مقداری که باید باشد بزرگ‌تر به‌نظر برسد.

درون نمایشگر یک حفره وجود دارد که سنسور دوربین سلفی در آن قرار گرفته است. در بالا و سمت راست نمایشگر نیز یک کلید قرمز رنگ مشاهده می‌شود. هم‌چنین در سمت چپ بالای نمایشگر نیز یک فلش را مشاهده کنیم که به احتمال قوی مربوط به کلیدهای ناوبری و برنامه‌های اخیر است.

در یکی دیگر از تصاویر، تلفن هوشمند اسنشال در حال اجرای یک اپلیکیشن نقشه است که اصلا شبیه به گوگل مپس نیست. در تصویر بعدی نیز می‌توانیم نمای تقسیم شده نمایشگر به چهار قسمت را مشاهده کنیم که در هر بخش یک اپلیکیشن اجرا می‌شود. در این تصویر می‌توانیم اجرای هم‌زمان اپلیکیشن اوبر، تقویم، یک اپلیکیشن نقشه و برنامه آب‌و‌هوا را مشاهده کنیم. همان‌طور که مشخص است هر اپلیکیشن بخش کوچکی از نمایشگر را اشغال می‌کند، با این حال نمای کاربری کاملا مرتب است. در این توییت به طراحی رابط کاربری جدید و مخصوص این نوع تلفن هوشمند اشاره شده است.

گوشی اسنشال

پس از آن نیز حساب توییتری شرکت اسنشال تصاویر بیش‌تری را از این گوشی هوشمند به‌اشتراک گذاشت. در یکی از این تصویر می‌توانیم صفحه اصلی این رابط کاربری را مشاهده کنیم.

صفحه اصلی گوشی آینده اسنشال طراحی مشابه با کاشی‌های زنده ویندوز موبایل را داراست. در میان اپلیکیشن‌های نصب شده می‌توانیم اسپاتیفای، تلفن، نقشه، دوربین و گالری را مشاهده کنیم. هم‌چنین یک ویجت زنده ساعت در بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است که درون آن دو دایره برای نمایش شبکه ارتباطی و میزان شارژ باقی‌مانده باتری وجود دارد. در بخش بالایی نمایشگر نیز می‌توانیم هم‌چنان کلید قرمز رنگ را مشاهده کنیم. مطمئنا تاکنون این رابط کاربری را در هیچ گوشی هوشمند دیگری مشاهده نکرده‌ایم، با این حال به احتمال بسیار زیاد بر پایه اندروید توسعه یافته است.

گوشی اسنشال

در یک تصویر دیگر می‌توانیم نمای لبه سمت راست تلفن هوشمند را مشاهده کنیم. ظاهرا در این قسمت کلیدهای پاور و تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. همان‌طور که گفته شد رنگ مورد استفاده در قاب پشتی این گوشی در زوایای مختلف تغییر می‌کند. با این حال در هیچ‌کدام از تصاویر نمی‌توانیم طرف دیگر گوشی هوشمند و هم‌چنین پورت‌های موجود در آن را مشاهده کنیم. طراحی طویل این دستگاه موجب می‌شود گرفتن آن در یک دست کاملا راحت باشد.

ما در حال کار کردن روی یک دستگاه جدید هستیم تا دیدگاه شما در رابطه با گوشی‌های هوشمند را تغییر دهیم. در حال حاضر مشغول به آزمایش‌های ابتدایی خارج از محیط آزمایشگاهی هستیم. در آینده‌ای نزدیک جزییات بیش‌تری از این گوشی هوشمند را به‌اشتراک می‌گذاریم.

ProjectGEM#

Essential (@essential) October 9, 2019

ما نیز بی‌صبرانه منتظر محصول بعدی شرکت خلاق اسنشال هستیم. از معرفی آخرین محصول این شرکت که با نام اسنشال PH-1 شناخته می‌شود حدود دو سال گذشته است. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک جزییات بیش‌تری از محصول آتی این شرکت منتشر شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. زمانی می‌گوید

    خلاقانه؟؟؟ الان اینو چطور باید تو جیب جا داد؟ کارایی خاصی هم که نداره.