هتل های یزد؛ قصرهایی مجلل در دل کویر

0

یزد؛ دومین شهر خشتی دنیا، یکی از معروف ترین و زیباترین شهرهای ایران می باشد که همه ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. خانه های تاریخی، بادگیرهای بلند و خشتی و کوچه هایی که بوی آرامش و صمیمیمت می دهند تنها گوشه ای از بهانه های سفر به یزد می باشند.

یزد

رشد گردشگری این شهر باعث شد تا خانه های تاریخی و بسیار باشکوهش امروز به هتل هایی فوق العاده زیبا تبدیل شوند. با توجه به تنوع بسیار بالا در هتل ها و اماکن اقامتی که در حین رزرو هتل با آن برخورد خواهید داشت، شرکت رزرو آنلاین هتل اقامت 24 در ادامه به معرفی قصرهای مجلل در دل کویر ایران می پردازد.

هتل داد یزد ؛ معروف ترین هتل یزد

مجلل و باشکوه بودن و اینکه کدام یک از هتل های یزد بیشترین طرفدار را در بین گردشگران داخلی و خارجی دارد به تعداد ستاره های آنها بستگی ندارد. حس و حال ناب و شرایطی که در این هتل ها فراهم شده است ملاک اصلی انتخاب آنها به شمار می رود و شاید به همین خاطر است که هتل داد یزد از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. این هتل که از هتل های 4 ستاره یزد محسوب میشود، شکوه و ابهت معماری ایرانی را به بهترین شکل به نمایش گذاشته و تلفیق سنت و مدرنیته را نمایان ساخته است.

هتل داد یزد که از قدیمی ترین خانه های تاریخی این شهر می باشد، در سال 1307 ساخته شده و بعد از مرمت و بازسازی و تجهیز شدن با استانداردهای روز دنیا در سال 1386 به جمع بهترین هتل های ایران پیوست. این هتل بخاطر داشتن اتاق هایی با معماری کاملا ایرانی و تزئینات باشکوه در در و دیوار و بخش های مختلف هتل و همچنین رستوران های سنتی و روباز با چشم انداز فوق العاده زیبا از شهر یزد شرایط بسیار خوبی را برای اقامت چند روزه فراهم نموده است.

از مهم ترین ویژگی های هتل داد یزد می توان به تجهیزات کاملا مدرن آن در فضایی سنتی اشاره نمود و به همین خاطر است که نوعی تقابل سنت و مدرنیته در آن به چشم میخورد. استخر، جکوزی و سونا در خانه ای با قدمت بیش از 90 سال به خوبی می توان این تقابل را نشان دهد و چنین ویژگی های منحصر به فردی در هتل داد باعث شده است تا نه تنها گردشگران ایرانی، بلکه خارجی ها نیز این هتل را در اولویت قرار دهند.

هتل صفائیه یزد ؛ تنها هتل 5 ستاره یزد

هتل صفائیه یزد که از قدیمی ترین هتل های این شهر و تنها هتل 5 ستاره یزد می باشد، در منطقه ای با دسترسی آسان به مکان های دیدنی و بازار و مراکز خرید واقع شده است. این هتل در حالت کلی از دو بخش تشکیل شده است و گردشگران با سلایق مختلف می توانند زندگی در هتل باغ و یا اقامت در هتل جدید با معماری ایرانی و مدرن را انتخاب کنند. هتل پارسیان صفائیه که در سال 1335 و توسط گروه هتل های پارسیان در منطقه صفائیه یزد ساخته شده است، یکی از بهترین نمونه ها برای تلفیق معماری سنتی با مدرن به شمار می رود.

بین دو بخش هتل صفائیه؛ یعنی هتل باغ و هتل جدید حدود 150 متر فاصله می باشد و یکی از خوبی های آن قدم زدن در فضایی بسیار زیبا و سرسبز برای تردد بین این دو مجموعه می باشد.

هتل باغ مشیر الممالک یزد

هتل باغ مشیرالممالک یزد را می توان یکی از منحصر به فردترین هتل های ایران معرفی کرد، چون فضایی با معماری سنتی با درختان و فضای سبز فوق العاده زیبا را در منطقه ای بوجود آورده است که کاملا کویری می باشد. این هتل که از هتل های 4 ستاره یزد محسوب میشود، یکی از عمارت های قدیمی در باغی کهن به یادگار مانده از دوره قاجار می باشد که از سال 1382 به هتل تغییر کاربری داده است.

هتل باغ مشیر الممالک که اولین هتل باغ تاریخی و سنتی ایران شناخته شده است، نه تنها بخاطر اتاق های بسیار آرام و مجهز، بلکه بخاطر داشتن محوطه ای سرسبز و خوش آب و هوا و نهرهای روان در آن شهرت پیدا کرده است. در واقع این هتل یکی از جاذبه های گردشگری یزد می باشد که سنت، مدرنیته و سرسبزی و زیبایی های طبیعی را با هم تلفیق نموده است.

هتل موزه فهادان یزد

موزه گردی یکی از مهم ترین بخش های سفر است، مخصوصا اگر مقصد سفر شهرهای تاریخی مانند یزد باشد. اگر عاشق موزه گردی و مرور تاریخ در گنجینه های ارزشمند موزه های هستید، هتل موزه فهادان می تواند انتخابی عالی برای شما باشد. این موزه که به اولین هتل موزه ایران شهرت دارد، در گذشته به خانه تهرانی ها معروف بوده است و قدمت آن به دوره قاجار برمیگردد.

وجود گنجینه های ارزشمند در بخش های مختلف هتل 4 ستاره موزه فهادان یزد و تجهیز اتاق های آن با استانداردهای روز و همچنین فراهم شدن فضایی کاملا آرام و صمیمی در این هتل باعث شده است تا اغلب گردشگران این هتل را انتخاب کنند.

از ویژگی های خوب هتل موزه فهادان یزد می توان به موقعیت مکانی بسیار عالی و نزدیک بودن به مکان های تاریخی از قبیل زندان اسکندریه، خانه لاریها و خانه ملک زاده اشاره نمود.

هتل آنتیک ملک التجار؛ اولین هتل خشتی ایران و هتل سنتی خان دوحد یزد؛ با معماری دوره صفویان و قاجاریه از دیگر هتل های تاریخی و سنتی در این شهر می باشند که همگی بازسازی و مرمت شده اند. آرامش بسیار عالی و بی مانند و استراحت در فضایی که معماری آن در تمام دنیا مثال زدنی می باشد این هتل ها را به قصرهایی مجلل در دل کویر ایران تبدیل نموده است.

سامانه رزرو هتل اقامت24 به عنوان اولین رزرواسیون آنلاین هتل های داخلی با ارائه اطلاعات کامل و واقعی از هتل های یزد و سایر شهرهای ایران و همچنین ارائه تخفیف های باورنکردنی یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو هتل می باشد. با امکانات و قابلیت های این سامانه می توان رزرو آنلاین هتل را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت انجام داده و از پشتیبانی 24 ساعته بهره مند گردید. همچنین می توانید اقامتگاه های بوگردی و سنتی یزد و سایر شهرهای کشورمان را در یک نگاه با هم مقایسه و بهترین ها را برای تجربه سفرهای ارزان رزرو کنید.

این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.