شیائومی ردمی 8A با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و اسنپ دراگون 439 معرفی شد

شیائومی به‌تازگی از یک گوشی جدید به نام ردمی 8A به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به چیپست اسنپدارگون 439 مجهز شده است.

0

چند روز پیش بود که شیائومی یک کانسپت از تلفن هوشمند خود به نام می آلفا را به نمایش گذاشت. در این گوشی هوشمند نمایشگر منحصر به بخش جلویی نبوده و در سرتاسر بدنه کشیده شده است. با این حال مطمئنا این شرکت چینی نمی‌خواهد گوشی‌های میان‌رده و مقرون به صرفه خود را کنار بگذارد، از این رو شیائومی به‌تازگی از یک گوشی هوشمند جدید به نام ردمی 8A در هند رونمایی کرده است.

شیائومی ردمی 8A

ردمی 8A از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که از شارژ سریع 18 واتی به وسیله پورت USB نوع C پشتیبانی می‌کند. این باتری نیروی مورد نیاز چیپست اسنپدارگون 439 را فراهم می‌کند، بنابراین امکان استفاده طولانی مدت از گوشی جهت مرور وب و هم‌چنین مشاهده ویدیو با یکبار شارژ کردن وجود دارد.

 

این اسمارت‌فون در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی روانه بازار می‌شود. دوربین اصلی ردمی 8A تنها از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است که توسط سونی ساخته شده است و با یک فلاش LED همراهی می‌شود. در زیر دوربین یک نوار رنگی وجود دارد که تا انتهای قاب پشتی کشیده شده است و زیبایی خاصی به گوشی داده است.

در لبه سمت راست گوشی یک شکاف وجود دارد که برای قرار دادن سیم کارت و کارت حافظه استفاده می‌شود. در لبه سمت چپ نیز کلیدهای سخت‌افزاری پاور و تنظیم حجم صدا قرار گرفته است. در لبه پایینی نیز پورت USB نوع C و هم‌چنین پورت استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون وجود دارد.

شیائومی ردمی 8A

نمایشگر قرار گرفته روی این گوشی 6.22 اینچی بوده و وضوح آن اچ‌دی+ است. نسبت تصویر در این صفحه نمایش نیز به رقم 19 به 9 می‌رسد. در بالای نمایشگر یک شکاف را مشاهده می‌کنیم که میزبانی از دوربین 8 مگاپیکسلی را برعهده دارد. حاشیه زاید بخش پایینی نمایشگر نیز به‌قدری زیاد است که لوگوی ردمی را در خود جای دهد.

شیائومی ردمی 8A

در قلب ردمی 8A یک چیپست اسنپدارگون 439 قرار گرفته است. این چیپست برپایه معماری 12 نانومتری توسعه یافته است و حداکثر سرعت پردازش در آن به 2 گیگاهرتز می‌رسد. دو یا 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات ردمی 8A است. این گوشی هوشمند از سیستم تشخیص چهره به منظور بازگشایی قفل استفاده می‌کند. از آن‌جا که هیچ سنسور دیگری در بخش لویی گوشی قرار ندارد، می‌توان گفت که فریب دادن این سیستم بسیار راحت است. هم‌چنین شیائومی از هیچ نوع اسکنر اثر انگشتی در این گوشی استفاده نکرده است، بنابراین جهت حفظ امنیت باید از پینفا کد و یا پسورد استفاده کنید.

پوشش نانو استفاده شده در این دستگاه، می‌تواند مقاومتی نسبی در برابر نفوذ آب را به همراه داشته باشد. هرچند این گوشی هوشمند هیچ‌گونه گواهی IP را دریافت نکرده است. استفاده از رادیو FM در این دستگاه نیاز به هدفون ندارد، زیرا در ردمی 8A از یک آنتن درونی استفاده شده است.

شیائومی ردمی 8A

شیائومی ردمی 8A در دو نسخه عرضه می‌شود. اولین مدل از 2 گیگابایت رم استفاده می‌کند و 90 دلار قیمت دارد. نسخه مجهز شده به رم 3 گیگابایتی نیز با قیمت حدودا 100 دلار عرضه خواهد شد. عرضه این گوشی هوشمند در حال حاضر تنها در هند انجام می‌شود.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.