گوشی ویوو V17 پرو با دوربین سلفی دوگانه پاپ آپ معرفی شد

ویوو ساعاتی پیش از گوشی V17 پرو به صورت رسمی رونمایی کرد. این گوشی از یک دوربین اصلی چهارگانه استفاده می‌کند.

0

شرکت چینی ویوو به‌تازگی در کنار معرفی گوشی هوشمند ویوو نکس 3 از یک تلفن هوشمند بالارده رونمایی کرد. گوشی ویوو V17 پرو را می‌تواند اصلی‌ترین گزینه خرید از ویوو در برخی از مناطق و یا یک محصول از این شرکت برای دوستداران کلید فیزیکی تنظیم حجم صدا دانست.

ویوو V17 پرو از چیپست اسنپدارگون 675 استفاده می‌کند که ابتدای سال در مدل ویوو V15 پرو نیز مشاهده کرده‌ایم. به جز این مورد دیگر مشخصات فنی آن کاملا جدید است. این مدل از 8 گیگابایت رم در نسخه پایه استفاده می‌کند و باتری آن 4100 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. ضخامت این گوشی هوشمند 9.8 میلی‌متر است که مقداری زیاد به‌نظر می‌رسد.

 

گوشی ویوو V17 پرو

بخشی از این موضوع مربوط به باتری بزرگ این گوشی هوشمند است، اما ماژول دوربین سلفی نیز تاثیر زیادی دارد. دوربین سلفی ویوو V17 پرو از یک سنسور 32 مگاپیکسلی و یک سنسور زاویه گسترده 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. هر دو سنسور در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته است که از لبه بالایی دستگاه بیرون می‌اید. این ماژول از یک فلاش LED و یک بلندگو نیز میزبانی می‌کند.

استفاده از دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ موجب شده است حاشیه زاید اطراف نمایشگر بسیار کم باشد. Vivo V17 Pro از یک نمایشگر 6.44 اینچی اولد با وضوح فول اچ‌دی و پوشش 100 درصدی DCI-P3 و نسبت تصویر 20 به 9 استفاده می‌کند. این نسبت تصویر کمی با آنچه در گوشی‌های دیگر دیده‌ایم متفاوت است. مطمئنا این تفاوت چندان چشم‌گیر نیست، با این حال قابل توجه است. ویوو در قلب این نمایشگر یک سنسور اسکنر اثر انگشت را نیز قرار داده است.

گوشی ویوو V17 پرو

در بخش پشتی گوشی می‌توانیم یک دوربین چهارتایی را مشاهده کنیم. این دوربین از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 2 برابری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده می‌کند.

این دوربین چهارگانه قدرتمند است، اما شخصا طراحی آن را دوست ندارم. این دوربین در یک بخش مستطیلی در وسط تلفن هوشمند قرار گرفته است و اطراف آن را یک قاب کرومی تشکیل می‌دهد که هنگام گرفتن گوشی در دست کاملا احساس می‌شود. بهتر بود اوپو دوربین را به گوشه بالایی انتقال می‌داد یا هم‌چون نمونه‌ موجود در سری اوپو Reno، بیرون‌زدگی آن را از بین می‌برد. به هر حال ضخامت این تلفن هوشمند زیاد است و این موضوع یک نقطه ضعف برای گوشی ویوو V17 پرو محسوب می‌شود.

ویوو V17 پرو هنوز هم از پورت 3.5 میلی‌متری هدفون استفاده می‌کند. این گوشی هم‌چنین اولین مدل از سری V اوپو است که به پورت USB نوع C مجهز شده است. این یک تغییر دوست‌داشتنی است، اینطور نیست؟!

گوشی اوپو ویوو V17 پرو با قیمت 422 دلار روانه بازار می‌شود. این گوشی برای دوست‌داران تصویربرداری سلفی یک انتخاب مناسب است، با این حال پردازنده اسنپدارگون 675 موجود در آن کمی ضعیف است. زیرا در حال حاضر مدل‌هایی هم‌چون شیائومی ردمی K20 پرو وجود دارد که با قیمتی پایین‌تر از چیپست اسنپدارگون 855 استفاده می‌کند. عرضه این تلفن هوشمند در هند به‌زودی آغاز می‌شود.

 

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.