قیمت میت 30 و میت 30 پرو هواوی و زمان عرضه آن مشخص شد

هواوی سرانجام از گوشی‌های سری میت 30 رونمایی کرد. در ادامه در فارنت همراه ما باشید تا تاریخ و قیمت عرضه این محصولات را مرور کنیم.

0

حتی بدون بررسی‌های تخصصی می‌توان حدس زد که میت 30 پرو به دلیل بهره‌مندی از دو دوربین 40 مگاپیکسلی، سنسور واید 8 مگاپیکسلی و سنسور سنجش عمق سه بعدی، به راحتی می‌تواند با کنار زدن مدعیانی همچون آیفون 11، گلکسی نوت 10، پیکسل 3 ایکس ال یا حتی پی 30 پرو، عنوان دارنده بهترین دوربین موبایلی را کسب کند. البته در نظر داشته باشید که برای دسترسی به چنین گوشی هوشمند بایستی، لااقل 1,099 یورو ذخیره کرده باشید.

بر اساس اعلام رسمی شرکت هواوی، گوشی‌های میت 30 و میت 30 پرو، به رغم قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید 10، به هیچ یک از سرویس‌های گوگل پلی دسترسی نخواهند داشت و گوگل نیز بر همین اساس آن‌ها را تحت حمایت قرار نمی‌دهد.

قیمت عرضه میت 30 و میت 30 پرو هواوی

میت 30 و میت 30 پرو هواوی جزو گوشی‌های پرچم‌دار این برند چینی محسوب می‌شوند و به هیچ عنوان ارزان قیمت نیستند. بر این اساس مدل مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی میت 30 با قیمت 799 یورویی راهی بازار خواهد شد. مدل پرو با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با برچسب قیمتی 1,099 یورو و مدلی با قابلیت اتصال به شبکه 5G و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت 1,199 یورو ارائه می‌گردد.

اما در سوی دیگر، هواوی میت 30 پروشه دیزاین با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و بهره‌مندی از قاب پشتی متمایز قرار است با پایه قیمتی 2,095 یورویی به بازار عرضه گردد.

با توجه به تحریم هواوی از سوی دولت ایالات متحده، هیچ از گوشی‌های مذکور در بازار این کشور به طور رسمی فروخته نمی‌شوند.

سری میت 30 در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، بنفش و سبز قابل سفارش هستند. البته برای اولین بار دو مدل خاص با قاب پشتی چرمی به رنگ‌های نارنجی سبز فسفری هم با قیمت بیشتر ارائه می‌گردد. درنهایت بد نیست که بدانید مدل پایه از استاندارد عایقی IP53 پشتیبانی کرده و مدل پرو نیز دارای گواهینامه عایقی IP68 است.

زمان عرضه میت 30 و میت 30 پرو هواوی

بر اساس اعلام رسمی شرکت سازنده، سری میت 30 از ماه آینده با قیمت‌های مذکور در بازار چین عرضه می‌شوند. هواوی هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه این گوشی‌ها در سایر بازارها اعلام نکرده است.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.