ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 رسما معرفی شد

0

هواوی دقایقی پیش از ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 به عنوان دومین نسل این ساعت هوشمند در کنار گوشی‌های هوشمند میت 30 و میت 30 پرو با سیستم عامل اختصاصی Lite OS رونمایی کرد.

ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 | Huawei Watch GT 2 در دو نسخه 46 میلیمتری و 42 میلیمتری معرفی شده است که نسخه 46 میلیمتری از صفحه نمایش 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل و نسخه 42 میلیمتری از صفحه نمایش 1.2 اینچی با رزولوشن 390 در 390 پیکسل برخوردار هستند و هر دو صفحه نمایش تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ را به همراه دارند.

هواوی واچ جی تی 2

قدرت‌نمایی Kirin A1 در هواوی واچ جی تی 2

هواوی در این ساعت هوشمند از چیپست اختصاصی Kirin A1 بهره برده که اتصال بهتر و پایدارتر بلوتوث را نسبت به سایر ساعت‌های هوشمند موجود با توجه به این چیپست و البته برخورداری از بلوتوث 5.1 به همراه دارد. بنابر اعلام هواوی شما در این ساعت می‌توانید حتی از فاصله 150 متری نیز اتصال به گوشی خود را همچنان داشته باشید.

نسخه 46 میلیمتری این ساعت هوشمند از حافظه داخلی 4 گیگابایتی به همراه 32 گیگابایت رم و نسخه 42 میلیمتری از 4 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 16 گیگابایت رم برخوردار است. این بدان معناست که بدون نیاز به گوشی خود می‌توانید حجم قابل توجهی از آهنگ‌های دلخواه خود (بنابر اعلام هواوی تا 500 آهنگ) را بر روی ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 ذخیره کنید.

با توجه به امکان قابل توجه اتصال مستقیم هدفون به ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی 2 می‌توانید آنها را به طور مستقیم از روی ساعت گوش دهید و یا حتی بدون هدفون آنها را از بلندگوهای تعبیه شده بر روی ساعت گوش کنید که به نظر عجیب اما بهرحال یک امکان است و با اندازه صفحه نمایش این ساعت هوشمند چندان کار سختی نیست!

حضور بلندگو و البته میکروفون بر روی نسخه 46 میلیمتری این ساعت هوشمند بدین معنی است که می‌توانید حتی روی یک مکالمه تلفنی با استفاده از ساعت نیز حساب کنید اگر چه همچنان به اتصال به گوشی نیاز خواهید داشت چرا که هیچکدام از دو نسخه این ساعت هوشمند از سیمکارت پشتیبانی نمی‌کنند.

Huawei Watch GT 2

عمر شارژر باتری فوق‌العاده برای Huawei Watch GT 2

هواوی از یک باتری 455 میلی‌امپرساعتی برای نسخه 46 میلیمتری و از یک باتری با ظرفیت 215 میلی‌امپرساعتی برای نسخه 42 میلیمتری بهره برده که برای آنها به ترتیب دو و یک هفته عمر شارژ باتری را پیش‌بینی کرده است و آن را مدیون چیپست Kirin A1 دانسته است که به طور اختصاصی برای ابزارهای پوشیدنی طراحی شده است و پیش از این شاهد حضور آن در هدفون بی‌سیم فری بادز 3 بودیم که در نمایشگاه ایفا 2019 برلین معرفی شد.

هواوی علاوه بر این حجم انبوهی از سنسورهای متنوع را بر روی این ساعت هوشمند تعبیه کرده که از جمله آنها می‌توان به چیپست مستقل GPS و یک گام‌شمار اشاره کرد بدان معنی است که شما بدون نیاز به گوشی خود می‌توانید به فعالیت‌های ورزشی مورد علاقه خود بپردازید. سنسورهای نظارت بر ضربان قلب و حتی فشار هوا بر روی این ساعت هوشمد تعبیه شده‌اند تا بتوانید از آن انتظار یک دستبند سلامتی را به طور کامل داشته باشید. هواوی اعلام کرده که این ساعت هوشمند قابلیت ردیابی 15 نوع ورزش مختلف از دو تا شنا و دوچرخه سواری و .. را دارد.

این ساعت هوشمند هواوی از استاندارد  5ATM برخوردار است که بیانگر آن است که این ساعت هوشمند در عمق 50 متری آب به مدت ده دقیقه دوام می‌آورد! به نظر مهمترین چیز در مشخصات فنی حجم بسیار بالای رم موجود در این ساعت هوشمند است. رم 16 و 32 گیگابایتی در حالی در این ساعت هوشمند استفاده شده که سایر ساعت‌های هوشمند نهایتا از اندازه رم یک گیگابایتی برخوردار هستند! در عین حال سیستم عامل Lite OS به اندازه سیستم عامل Wear OS گوگل نیاز به رم ندارد.

قیمت و زمان عرضه هواوی واچ جی تی 2

هواوی واچ جی تی 2 با بندهای فلزی، چرمی و جنس فلورولاستومر به بازار عرضه خواهد ش و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است. هواوی هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه آن اطلاعاتی منتشر نکرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.