گلکسی M10 اس با دوربین اولترا واید و صفحه نمایش AMOLED معرفی شد

0

سامسونگ روز گذشته از گوشی هوشمند گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s در مراسمی در هندوستان در کنار گوشی هوشمند گلکسی ام 30 اس رونمایی کرد.

گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s سامسونگ

مشخصات فنی گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s را می‌توان نسخه ارتقا یافته گلکسی ام 10گلکسی ام 10 و نسخه ارزانتر گلکسی ام 20 دانست که حالا از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی اچ دی پلاس Infinity-V  سوپر امولد با ناچ قطره‌ای بر روی خود برخوردار است.

پردازنده اکسینوس 7884B که از دو هسته Cortex-A73  تشکیل شده به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با درگاه کارت حافظه میکرو اس دی از جمله دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند هستند. گلکسی M10 از پردازنده Exynos 7870 برخوردار بود که حالا در گلکسی ام 10 اس شاهد استفاده از پردازنده ارتقا یافته هستیم.

مشخصات فنی گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s سامسونگ

گلکسی ام 10 اس از یک باتری بزرگتر نیر برخوردار است که علاوه بر ظرفیت 4 هزار میلی‌امپرساعتی حالا پشتیبانی از شارژر سریع 15 واتی را نیز با خود به همراه دارد.

در قاب پشتی این گوشی سامسونگ علاوه بر حسگر اثر انگشت شاهد حضور یک دوربین دوگانه شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولتراواید با زاویه دید 120 درجه‌ای هستیم. دوربین سلفی بکار گرفته شده در ناچ قطره‌ای روی صفحه نمایش این گوشی یک سنسور 8 مگاپیکسلی است که در اینجا هم شاهد ارتقا نسبت به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی گلکسی ام 10 هستیم.

گلکسی ام 10 اس | Galaxy M10s با اندروید 9 پای و رابط کاربری One UI و در رنگ‌های مشکی و آبی با قیمت 130 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول در بازار هند معرفی شده و هنوز اطلاعی از عرضه آن در سایر بازارها وجود ندارد.

منبع SamMobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.