اپل واچ سری 5 از همان پردازنده سری 4 برخوردار است

هرچند اپل هفته گذشته هم‌زمان با آیفون 11 از ساعت هوشمند جدید خود با عنوان نسل پنجم اپل واچ پرده برداشت، با این حال بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که اپل واچ نسل 5 از همان پردازنده سری 4 برخوردار است.

0

اپل واچ سری 5 اولین سری از ساعت‌های هوشمند تولید شده توسط اپل است که اکنون از نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی میکند. البته علاوه بر حافظه ذخیره سازی بیشتر و سنسورهای قطب نمای ارتقا یافته، به نظر می‌رسد تغییر زیادی میان اپل واچ نسل 5 و نسل قبلی وجود ندارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی گروه Xcode و توییت منتشر شده از سوی Steve Troughton، اپل واچ نسل 5 از همان پردازنده S5 سری 4 بهره برده که قدرت پردازشی آن تقریبا دو برابر بیشتر از نمونه به کار رفته در اپل واچ 3 است.

برخلاف آیفون 11، هنوز هیچ انتقادی از سوی کارشناسان بازار برای Apple Watch سری 5 منتشر نشده است. تاکنون میدانیم که حافظه ذخیره سازی قابل دسترس در این ساعت اکنون به 32 گیگابایت افزایش یافته، سنسور ژیروسکوپ ارتقا یافته و باندهای مخابراتی افزایش پیدا کرده است.

شاید جالب باشد که بدانید، اپل هم‌زمان با معرفی اپل واچ 5، در حالی فروش نسل چهارم را متوقف کرده که همچنان تولید سری سوم این ساعت هوشمند ادامه پیدا میکند. اپل واچ 5 در دو نسخه تیتانیومی و سرامیکی راهی بازار خواهد شد؛ سری قبل فاقد این مدل‌ها است. البته اصلی‌ترین تغییر اپل واج 5 نسبت به نسل قبلی قدرت گرفتن از watchOS 6 است.

فروش نسخه جدید اپل واچ از فردا جمعه، با قیمت 399 دلاری در کشورهای مختلف آغاز خواهد شد. هم‌زمان با این فروش ویژه، قیمت اپل واچ سری سوم نیز به 199 دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.