درز تصویر رسمی وان پلاس 7 تی پرو طراحی نهایی آن را تائید می‌کند

در ادامه درز شایعات و تصاویر مربوط به گوشی جدید شرکت وان پلاس، امروز نیز شاهد انتشار تصویر رسمی وان پلاس 7 تی پرو با همان زبان طراحی نسل قبلی هستیم.

0

آن‌طور که به نظر می‌رسد وان پلاس اعتقادی به حفظ اطلاعات محصولات معرفی نشده نداشته، چراکه در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار تصاویر و اطلاعات منتسبت به گوشی پلاس 7 تی پرو بوده‌ایم. در همین رابطه امروز و به واسطه دو لو دهنده معروف توییتری @Onleaks و iGeeksBlog، تصویر رسمی وان پلاس 7 تی پرو به بیرون درز پیدا کرده که بر اساس آن گوشی جدید وان پلاس از لحاظ ظاهری با نسخه قبلی تفاوت محسوسی ندارد.

این تصویر در پی انتشار تصویر رسمی وان پلاس 7 تی منتشر شده است که البته بر خلاف مرتبه‌های قبلی این بار مدیرعامل وان پلاس آن را در فروم رسمی وب‌سایت وان پلاس منتشر کرده بود.

وان پلاس 7 تی پرو یک مدل ارتقا یافته از وان پلاس 7 پرو محسوب می‌شود، گوشی جدید وان پلاس علاوه بر تجهیز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس، دارای برخی نقاط برتری نسبت به نسل قبلی نیز هست.

به عنوان مثال همان‌طور که در تصویر فوق نیز به وضوح مشخص است، هرچند چینش دوربین در قاب پشتی دست نخورده باقی مانده، با این حال شاهد اضافه شدن یک سنسور چهارم احتمالاً از نوع time-of-flight هستیم که اغلب برای سازگاری بیشتر با فناوری واقعیت مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

علاوه بر دو تغییر مذکور، احتمالاً OnePlus 7T Pro برتری خاصی نسبت به مدل اصلی نداشته و از همان نمایشگر تمام صفحه با دوربین خارج شونده بهره می‌برد. انتظار داریم که دو گوشی وان پلاس 7 تی و وان پلاس 7 تی پرو  در کنار اولین تلویزیون این برند در تاریخ چهارم مهر ماه معرفی شوند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.