گلکسی ام 30 اس سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

0

شرکت سامسونگ روز گذشته از دو عضو جدید سری گلکسی M با نام گلکسی ام 30 اس و گلکسی M10s رونمایی کرد که گلکسی M30s علاوه بر دوربین 4 گانه، دارای باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی است!

مشخصات فنی گلکسی ام 30 اس | Galaxy M30s سامسونگ

بر این اساس گوشی گلکسی M30s سامسونگ از نمایشگر Super AMOLED 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس با بریدگی U شکل بهره برده است.

گلکسی M30s سامسونگ

در قلب این گوشی سامسونگ از تراشه هشت هسته‌ای Exynos 9611 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده شده است. البته در نظر داشته باشید که امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر، با بهره گیری از کارت حافظه جانبی همچنان قابل وجود دارد.

همچنین گوشی میان رده جدید سامسونگ در قاب پشتی میزبان دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی زاویه باز و 5 مگاپیکسلی سنجش است؛ در حالی که دوربین سلفی به سنسور 16 مگاپیکسلی با  f/2.0 تجهیز شده است.

گلکسی ام 30 اس سامسونگ

نقطه قوت اصلی گوشی گلکسی ام 30 اس | Galaxy M30s سامسونگ را می‌توان بهره مندی از باتری 6 هزار میلی آمپر ساعتی دانست که به لطف آن می‌تواند غریب به 50 ساعت در حالت مکالمه ممتد کاربر را همراهی کند.

لازم به یادآوریست که گلکسی نوت 10 پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر QHD، به باتری 3500 میلی آمپر ساعتی تجهیز شده است! البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که علاوه بر ظرفیت، عوامل متعدد دیگری از جمله میزان مصرف انرژی تراشه مرکزی در عمر شارژ باتری دستگاه تاثیر دارند.

به هر حال طبق اعلام شرکت سازنده، گلکسی M30s سامسونگ در سه رنگ مشکی، آبی و سفید با قیمت 196 دلاری از هفته آینده راهی بازارهای هدف خواهد شد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.