گزارش‌ها از بالاتر بودن تقاضا برای آیفون 11 و آیفون 11 پرو از انتظار قبلی خبر دارد

در تمامی سالیان پیش هر بار که شرکت اپل اقدام به عرضه یک آیفون جدید کرده است با فروش خوبی از آن روبه‌رو شده است. البته در طی چند سال اخیر این رویه مقداری دستخوش تغییر شده است. با فارنت همراه شوید…

0

طی چند سال اخیر فروش گوشی‌های آیفون شرکت اپل چندان نتوانسته تولیدکنندگان آن را تحت تاثیر قرار دهد. تغییرات به وجود آمده در بازار فروش و افزایش رقابت در کنار افزایش نسبی قیمت آیفون‌های جدید دست به دست هم داده تا در چند سال گذشته سطح تقاضا برای آیفون‌های شرکت آمریکایی کاهش یابد. البته به نظر می‌رسد که امسال کمی شرایط متفاوت باشد و با وجود دو گوشی آیفون 11 و آیفون 11 پرو شاهد وضعیت بهتری در فروش آیفون‌ها باشیم.

براساس گفته مینگچی کو، تحلیلگر محصولات اپل، تقاضا برای آیفون‌های جدید بیشتر از حد انتظار تولیدکننده بوده است. بخشی از این افزایش تقاضا به خاطر سرویس آنلاین تخمین زمان تحویل اپل است که سبب ارسال بهتر و سریع‌تر محصولات این شرکت شده است. کو به عنوان تحلیلگر در گزارش خود عنوان کرده:

مدت زمان تحویل آیفون 11 پرو سبز و آیفون 11 سبز و بنفش حدود دو تا سه هفته طول می‌کشد اما زمان تحویل سایر رنگ‌های آیفون‌های جدید کمتر از ده روز طول خواهد کشید. شایان ذکر است که قاب شیشه‌ای رنگ سبز آیفون‌ها با مشکلات تولیدی روبه‌رو شده است به همین دلیل مدت تحویل آن بیشتر از سایر رنگ‌ها است.

به نظر می‌رسد که تحلیلگر شرکت اپل هم عقیده دارد که ارائه رنگ‌های بیشتر برای گوشی‌های آیفون یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضای خرید آیفون 11 به حساب می‌آید. دلیل دیگر این موضوع به نظر می‌رسد که کاهش قیمت آیفون 11 است که آن را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده تا افرادی که نمی‌خواهند برای داشتن یک آیفون پیشرفته هزار دلار هزینه کنند به سراغ آن بروند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.