آیا می‌دانید استیو جابز عاشق ژاپن و ستاره نینجا بود و حتی به خاطر آن بازداشت شده بود؟

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد بارها پیش آمده بوده که مامورین تامین امنیت فرودگاه کانسای استیو جابز، مدیرعامل سابق اپل، را به دلیل حمل شوریکن و یا همان ستاره‌های نینجا متوقف نمایند.

0

استیو جابز دفعات بسیاری پیش آمده که دوست داشته است در سفر خود از ژاپن به ایالات متحده ستاره‌های نینجا یا شوریکن را همراه خود ببرد اما در فرودگاه توقیف شده است. این جریان یکی از داستان‌های عجیب و غریب حول استیو جابز است. هر چند که اپل بارها این جریانات را تکذیب کرده اما هیچ‌گاه سفرهای استیو به ژاپن را انکار نکرده است.

ستاره های نینجا استیو جابز: دروغ محض؟

اکثریت گزارشات مربوط به داستان شوریکن‌های استیو جابز از طرف نشریه‌های معتبری مانند بلومبرگ و البته رسانه ژاپنی SPA منتشر شده است و در آنها آمده است که استیو جابز در زمان حمل سلاح‌های نینجا در داخل چمدان خود متوقف شده و از ورود او به هواپیمای شخصی‌اش جلوگیری شده است.

در این جریانات مامورین حاضر و کارکنان فرودگاه هم حضور داشته‌اند. یکی از سخنگویان فرودگاه به وقوع پیوستن این اتفاق را تایید کرده است اما در مورد شخصی که درگیر این موضوع بوده است سخنی به میان نیاورد.

یا وجود اینکه اپل بارها رخ دادن چنین اتفاقاتی را تکذیب کرده است اما از جواب‌های نصف و نیمه جابز به رسانه‌ها می‌توان فهمید که احتمال رخ دادن این جریانات بالا است.

وی به صورت پیوسته اعتراض داشت که قوانین نباید در مورد او مانند بقیه اعمال شود چون منطقی نیست که استیو با سلاحی که در دست دارد به ربودن جت شخصی خودش فکر کند. بعد از آن وی اعلام کرد که دیگر هیچ‌گاه به ژاپن سفر نخواهد کرد.

اپل در یک بیانیه اعلام کرد که تابستان آن سال استیو به کیوتو ژاپن سفر کرده است اما اتفاقات مربوط به حمل سلاح نینجا دروغ محض است. او لحظات بسیار خوبی را در این کشور سپری کرده و باز هم به آنجا سفر خواهد کرد.

استیو جابز

لباس سیاه نشانه عشق جابز به ژاپن!

قصه عشق استیو جابز به ژاپن طولانی است و وی بارها به این کشور سفر کرده است. ساده‌ترین و واضح‌ترین نمود این عشق لباس مشکی است که اکثرا استیو را با آن می‌دیدیم. این پیراهن به وسیله طراح لباس ژاپنی، ایسی میاکی، با الهام‌گیری از لباس فرم کارکنان کارخانه سونی در ژاپن طراحی شده است.

جابز همچنین عاشق غذاهای ژاپنی بود و رستوران‌های ژاپنی در منطقه سیلیکون ولی را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کرده بود. او حتی تعدادی از وسایل صنعتگری این کشور را در سفر به ژاپن با خود به ایالات متحده آورده بود.

در نهایت مشخص نیست ماجرای ستاره‌های نینجا استیو جابز حقیقت است یا خیر اما برای فردی که عاشق فرهنگ و زیبایی‌های کشور ژاپن است رخ دادن چنین اتفاقی نمی‌تواند چندان هم دور از انتظار باشد. نظر شما در مورد عشق استیو جابز به ژاپن چیست؟

منبع Cult of Mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. صبا می‌گوید

    گفته میشه با تکنیک های ذهنی ژاپنی مثل ذن به این نبوغ رسیده