نسخه 15 اینچی لپ تاپ سرفیس 3 مایکروسافت با پردازنده رایزن AMD معرفی می‌شود

همانطور که می‌دانید مایکروسافت در دهم مهر ماه برای برگزاری یک مراسم رونمایی از محصولات جدید در نیویورک برنامه‌ریزی کرده است. لپ تاپ سرفیس 3 مایکروسافت یکی از قابل پیش‌بینی‌ترین محصولاتی است که قرار است در این مراسم رونمایی شود و تاکنون گزارش‌های مختلفی از مشخصات آن منتشر شده است.

0

وب‌سایت Winfuture.de در گزارشی اعلام کرده که لپ تاپ سرفیس 3 مایکروسافت برای اولین بار از یک مدل با صفحه نمایش 15 اینچی برخوردار خواهد بود و در عین حال همچنان مدل 13.5 اینچی برای کسانی که به صفحه نمایش کوچکتر علاقمند هستند در دسترس خواهد بود. نسخه‌های قبلی لپ تاپ سرفیس به طور معمول تنها با صفحه نمایش 13.5 اینچی به بازار عرضه می‌شدند.

صفحه نمایش بزرگتر اما تنها نکته جدید و قابل توجه در سری جدید لپ تاپ سرفیس مایکروسافت نخواهد بود و این وبلاگ فناوری آلمانی همچنین اعلام کرده که نسخه 15 اینچی سرفیس 3 از پردازنده رایزن شرکت AMD برای قدرت گرفتن بهره خواهد برد که نکته قابل توجهی برای بزرگترین رقیب اینتل خواهد بود.

با این حال اگر چه استفاده از پردازنده رایزن در لپ تاپ 15 اینچی جدید سرفیس 3 مایکروسافت از نظر این گزارش قطعی شده، اما مدل دقیق پردازنده رایزن مورد اشاره هنوز مشخص نشده است. برخی گمانه‌زنی‌ها از استفاده مایکروسافت از پردازنده سری 3000 رایزن (Ryzen 5 3550H وRyzen 7 3750H) که پیش از این شاهد استفاده از آن در لپ‌تاپ مجیک بوک پرو آنر بوده‌ایم که چند هفته پیش معرفی شد.

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آیا نسخه‌ 13.5 اینچی لپ تاپ سرفیس 3 مایکروسافت نیز از پردازنده رایزن برخوردار خواهد بود یا خیر اما احتمال می‌رود همچنان شاهد بکارگیری پردازنده‌های شرکت اینتل در آن باشیم.

نسخه 15 اینچی سرفیس 3 مایکروسافت همچنین احتمالا با صفحه نمایش 4K با پشتیبانی از قلم هوشمند سرفیس پن همراه خواهد شد و در عین حال احتمال پشتیبانی از درگاه USB-C در آن وجود دارد.

منبع winfuture
از طريق Gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.