نتایج جدید بنچمارک AnTuTu سری آیفون 11 اپل همچنان از رم 4 گیگابایتی آنها خبر دارند

سری جدید آیفون‌های اپل تحت عنوان آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را می‌توانید در حال حاضر پیش‌خرید کنید اما چیزی تا عرضه رسمی آن به بازار باقی نمانده است. با فارنت همراه شوید…

0

در رویداد اختصاصی اپل باز هم این شرکت از اعلام جزئیات مربوط به رم آیفون‌های خود سر باز زد و حتی عنوان نکرد که حافظه رم گوشی آیفون 11 چقدر است. اما بنچمارک آنتوتو دست جنبانیده و مقداری از اطلاعات مربوط به حافظه رم آیفون‌های جدید و عملکرد آن‌ها را در اختیار طرفداران قرار داده است.

اگر چه پیش از این برخی مشخصات منتشر شده از گوشی‌های سری آیفون 11 از رم 6 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس خبر داشت اما نتایج بنچمارک همچنان از رم 4 گیگابایتی تمامی مدل‌های این سری خبر دارد!

در اسکرین‌شات‌های موجود روی صفحه ویبو آنتوتو مدل‌های آیفون 1 ,12، آیفون 3 ,12 و آیفون 5, 12 به ترتیب همان مدل‌های آیفون 11 ، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هستند. امتیازات آنتوتو این گوشی‌ها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

این بدان معنی است که هر سه مدل از چیپست A13 جدید اپل بهره‌مند شده‌اند. هر چند که احتمالا سرعت کلاک آیفون 11 پرو مکس قدری متفاوت باشد چون امتیاز بهتر 462098 را به ثبت رسانده است. امتیاز آیفون 11 عدد 456655 است که مقداری از امتیاز 455452 درج شده در مقابل آیفون 11 پرو بیشتر است.

نکته جالب ماجرا اینجا است که هر سه مدل آیفون‌های جدید با حافظه رم 4 گیگابایتی عرضه شده‌اند. به همین دلیل صحبت از حافظه رم 6 گیگابایتی شایعه‌ای بیش نبوده است. بیشترین میزان حافظه داخلی مختص به آیفون 11 پرو مکس بوده که 512 گیگابایت است.

دو مدل دیگر از 256 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند. البته بد نیست بدانید که 4 گیگابایت رم برای یک گوشی آیفون می‌تواند بسیار بیشتر از میزان مورد نیازش باشد. نظر شما در مورد آیفون‌های جدید اپل چیست؟

منبع GIZMOCHINA
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.