درز تصاویر جعبه گوشی هواوی میت 30 مشخصات‌ اصلی آن را تایید می‌کند

تصاویر منتشر شده از جعبه گوشی هواوی میت 30 برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را به صورت قطعی تایید می‌کند.

0

هواوی تا چند روز دیگر از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی میت 30 رونمایی می‌کند. پس از درز مشخصات فنی این تلفن هوشمند، حالا تصاویری از جعبه این محصول منتشر شده است که مشخصات اصلی آن را تایید می‌کند. این تصاویر توسط یک بررسی کننده که این محصول را زودتر دریافت کرده، به اشتراک گذاشته شده است.جعبه گوشی هواوی میت 30

سری میت 30 هواوی در یک جعبه مشکی رنگ نه چندان زیبا عرضه خواهد شد. روی این جعبه نام میت 30 با رنگ طلایی حک شده است. هم‌چنین عبارت SuperSensing Camera در کنار لوگوی لایکا قرار گرفته است.

شماره مدل میت 30 بر روی جعبه TAS-AL00 است. این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این مقادیر سال گذشته مربوط به قدرتمندترین نسخه میت 20 بوده است. با این حال نمی‌توان گفت که این کانفیگ مربوط به قوی‌ترین نسخه میت 30 است. میت 30 از یک شیار کارت حافظه استفاده می‌کند که امکان افزایش حافظه با یک کارت حافظه نانو را به همراه دارد.

بر روی این جعبه به استفاده میت 30 از شبکه TD-LTE اشاره شده است. از آنجا که احتمال مجهز شدن میت 30 به 5G ضعیف است، انتظار نمی‌رود نسخه دیگری از این اسمارت‌فون را مشاهده کنیم.

هواوی میت 30 برخلاف میت 30 پرو از بریدگی کوچک‌تری در بخش نمایشگر استفاده می‌کند، این موضوع را سال گذشته نیز در این خانواده مشاهده کردیم. با این حال هواوی حالا به جای ناچ قطره‌ای، یک برش مستطیلی شکل را قرار داده است که از دو سنسور دوربین میزبانی می‌کند.

بر روی جعبه این محصول به استفاده از چیپست کایرین 990 نیز اشاره شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، برخلاف میت 20 که به ابزارهای جانبی نیاز داشت.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.