درز تصاویر رابط کاربری MIUI 11 شیائومی برخی از قابلیت‌های آن را لو می‌دهد

به‌تازگی چندین اسکرین‌شات از رابط کاربری MIUI 11 منتشر شده است که برخی از تغییرات موجود در این نسخه را به نمایش می گذارد.

0

شیائومی در آینده نزدیک از رابط کاربری MIUI 11 که بر پایه اندروید 10 توسعه یافته است، رونمایی خواهد کرد. با این حال به‌تازگی چندین اسکرین‌شات از این رابط کاربری به بیرون درز پیدا کرده است.

شیائومی به صورت تصادفی رابط کاربری MIUI 11 را در اختیار برخی کاربران که از می‌میکس 2 اس و ردمی K20 پرو استفاده می‌کنند قرار داد. پس از آن یک فایل قابل فلش کردن از این رابط کاربری ساخته و چندین اسکرین‌شات از MIUI 11 منتشر شد.

اولین تغییر قابل رویت مربوط به منوی تنظیمات است. حالا این منو از آیکون‌های جدید و رنگارنگی استفاده می‌کند. این موضوع سبب می‌شود پیدا کردن بخش دلخواه کاربر راحت‌تر شود. طراحی منوها و اپلیکیشن‌های درونی حالا بسیار سفیدتر از قبل و متون موجود در آن نیز به صورت بولد شده است.

از دیگر تغییرات این نسل می‌توان به بهبود قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always-on Display) و یک سیستم انتقال فایل جدید که با همکاری oppo و Vivo ساخته شده است اشاره کرد.

نمایشگر همیشه روشن MIUI 11 حالا قابلیت‌هایی نظیر امکان تغییر رنگ خودکار با گذشت زمان، استفاده از طرح Kaleidoscope با 5 طرح مختلف و یا استفاده از طرح فضایی با قابلیت تغییر تصویر با توجه به گذشت زمان و میزان نور محیط را ارایه می‌دهد. دیگر تغییرات این نسخه از MIUI مربوط به سیستم صدای داینامیک، نام جدید برای اپلیکیشن Xioami Community، زمان‌بندی حالت تیره و افزوده شدن قابلیت پاسخ‌سریع برای چندین اپلیکیشن جدید می‌شود.

البته انتظار می‌رود در نسخه نهایی، شاهد افزوده شدن قابلیت‌های بیشتری باشیم. گفته می‌شود MIUI 10 به همراه می میکس 4 به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.