گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800 معرفی شدند؛ فیچرفون‌های جدید با قابلیت‌های ویژه!

اچ‌دی‌ام گلوبال که با دستی پر در نمایشگاه ایفا 2019 حاضر شده است، ساعاتی پیش در کنار گوشی نوکیا 6.2 و 7.2 از دو محصول نوستالژی Nokia 2720 Filip و Nokia 800 نیز با قابلیت‌های ویژه پرده برداشت.

0

بر کسی پوشیده نیست هنگامی که از ویژگی‌های یک گوشی پرچم‌دار 2019 صحبت می‌کنیم، در ذهن بسیاری نمایشگر غول پیکر، قدرت سخت افزاری بالا و عمر شارژ باتری طولانی مدت تداعی می‌شود.

در سوی دیگر گوشی‌های کلاسیک تاشو به دلیل فقدان پلتفرم غنی و قدرت سخت افزاری کم قادر به اجرای اپلیکیشن‌های محبوبی همچون واتس اپ نیستند، از این رو علاقه مندان به گوشی‌های تاشو ارزان قیمت یا بایستی شیوه تعامل این گوشی‌ها در کنار عمر شارژ باتری و مقاومت بالای بدنه را انتخاب کنند و یا آنکه برای دسترسی به اپلیکیشن‌های امروزی یک گوشی هوشمند خریداری نمایند.

البته نوکیا راه حل دیگری را با خود به نمایشگاه ایفا 2019 آورده است. گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800 به دلیل قدرت گرفتن از پلتفرم سبک KaiOS، به طور پیشفرض قادر به اجرای اپلیکیشن‌هایی همچون گوگل مپ، فیس بوک، یوتیوب و حتی واتس اپ هستند. استفاده کنندگان از این گوشی‌ها همچنین می‌توانند به تعداد نه چندان زیاد دیگری از اپلیکیشن‌های محبوب در فروشگاه نرم افزاری KaiOS دسترسی داشته باشند.

گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800

در نظر داشته باشید که شیوه اجرای اپلیکیشن‌های توسعه یافته برای پلتفرم KaiOS، با نحو اجرای آن‌ها بر روی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر لمسی متفاوت است، از این رو بهتر است نحوه کار کردن با کلیدهای فیزیکی را تجربه کنید.

اگر پیش‌تر با کلیدهای فیزیکی نه تنها برای نوشتن متن یا گرفتن شماره بلکه برای بازی کردن و حتی گردش در یوتیوب کار کرده باشید، بدون شک عاشق یکی از گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800 خواهید شد؛  البته به عنوان یک گوشی ثانیه کلاسیک که می‌تواند امکانات پایه با عمر شارژ باتری بالا را ارائه کنند.

هرچند گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800 از یک پلتفرم یکسان بهره می‌برند، با این حال به دلیل ساختار متفاوت بازارهای گوناگونی را هدف گرفته‌اند. به عنوان مثال گوشی Nokia 2720 به دلیل بهره مندی از کلیدهای بسیار بزرگ و رابط کاربری بسیار آسان مورد توجه سالمندانی قرار خواهند گرفت که مایل هستند بدون نگرانی از خطرات استفاده از یک گوشی هوشمند، به گردش در یوتیوب یا برقراری تماس از طریق فیس بوک بپردازند.

گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800

در سوی دیگر گوشی Nokia 800 به دلیل داشتن ویژگی‌هایی از جمله پشتیبانی از گواهینامه عایقی IP68 و استاندارد نظامی MIL-810G در زمره گوشی‌های جان سخت قرار می‌گیرد که مناسب استفاده توسط صنعتگران و افرادی است که در فضای باز با احتمال زیاد افتادن گوشی فعالیت می‌کنند.

گوشی‌های Nokia 2720 Filip و Nokia 800 هم‌زمان با دو گوشی مبتنی بر اندروید وان نوکیا، از اواخر ماه جاری به ترتیب با قیمت 89 و 109 دلاری در بازار کشورهای اروپایی و سایر بازارهای هدف عرضه خواهند شد.

منبع androidpit
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.