آنر 20 اس با دوربین سه‌گانه و پردازنده Kirin 810 معرفی شد

هواوی به تازگی از گوشی آنر 20 اس پرده برداشته که برخلاف دو مدل قبلی یعنی Honor 20 و Honor 20 Pro یک میان رده محسوب می‌شود.

0

هرچند آنر 20 اس یک گوشی پرچم‌دار نیست، با این حال برخی از بهترین ویژگی‌های Honor 20 و Honor 20 Pro را یدک می‌کشد. به عنوان مثال این محصول از همان نمایشگر 6.26 اینچی دارای ناچ قطره ای LCE و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

البته  قاب پشتی Honor 20S تغییر پیدا کرده، طوری که اکنون با الهام گرفتن از پروانه Butterfly Wings، شاهد پیاده سازی سبک طراحی منحصر به فردی هستیم که با تغییر رنگ در زوایای مختلف تابش نور، می‌تواند چشم هر بیننده را به خود جذب کند.

گوشی آنر 20 اس

در قلب این گوشی بالارده از تراشه 7 نانومتری Kirin 810 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی استفاده شده است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی 1.6μm این گوشی دارای امکاناتی مانند AIS ،AI HDR + و حالت فوق‌العاده عکسبرداری در شب برای عکس‌های پرتره است.

در قاب پشتی آنر 20 اس از دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با f/1.8، دوربین زاویه باز 8 مگاپیکسلی و سنسور 3 مگاپیکسلی مایکرو استفاده شده است. گوشی جدید هواوی با قدرت گرفتن از رابط کاربری Magic UI 2.1.1 راهی بازار خواهد شد که بر اساس اندروید 9 پای توسعه یافته و دارای ویژگی‌های شاخصی از جمله GPU Turbo 3.0 و دستیار هوش مصنوعی YOYO است.

دوربین آنر 20 اس

آنر 20 اس همچنین برای عملکرد بهتر سیستم از کامپایلر Huawei ARK بهره می برد. در سوی دیگر Honor 20S به صورت هم‌زمان از دو سیم کارت در شبکه LTE پشتیبانی می‌کند؛ بدین صورت حتی اگر از یک سیم کارت 4G برای برقراری تماس استفاده کنید نیز در هنگام بازی وقفه‌ای در اتصال شبکه رخ نخواهد داد.

آنر 20 اس با باتری 3750 میلی آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند، قرار است با برچسب قیمتی 265 و 307 دلاری به ترتیب برای مدل‌های مجهز به 6 و 8 گیگابایت حافظه رم در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید از طریق خرده فروشی‌های Tmall، Vmall، Suning و JD.com در بازار چین عرضه گردد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.