آیفون جدید اپل احتمالا با یک شارژر USB-C عرضه خواهد شد

اپل قصد دارد نسل جدید گوشی‌های آیفون را با شارژر USB-C روانه بازار کند. اگر این اتفاق رخ دهد این اولین باری است که آیفون‌های اپل از درگاه شارژر USB-C پشتیبانی می‌کنند.

0

خبرهای منتشر شده نشان می‌دهند که اپل قصد دارد بالاخره شارژر 5 واتی همراه با آیفون را کنار گذاشته و از یک شارژر جدید USB-C برای آیفون 11 استفاده کند. این خبر در یک توییت منتشر شده از ChargerLAB عنوان شده است. این حساب ادعا می‌کند از طریق زنجیره تامین اپل به اخبار درونی این شرکت دسترسی دارد.

شارژر آیفون

البته باید توجه داشت که ChargerLAB، یک منبع قابل اعتماد نیست. زیرا همین حساب سال گذشته چنین ادعایی را در رابطه با آیفون XR و آیفون XS داشت که این اتفاق رخ نداد. البته پس از آن اپل آیپد پرو را با یک شارژر USB-C عرضه کرد. این که آیا این موضوع امسال به وقوع می‌پیوندد یا خیر هنوز مشخص نیست. با این حال با توجه به موفقیت در استفاده از درگاه USB نوع C در آیپد پرو، احتمالا این خبر صحت خواهد داشت.

بنابر گزارش‌های منتشر شده آیفون‌های جدید قرار است در سه نسخه معرفی شوند. دو مدل از نمایشگر OLED و یک نمونه به نمایشگر LCD مجهز خواهد بود. مطابق شایعات اندازه این سه مدل مشابه با آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS مکس خواهد بود. تفاوت اصلی این مدل‌ها با نمونه سال گذشته، در دوربین اصلی تجلی پیدا خواهد کرد. هم‌چنین گفته می‌شود که آیفون‌های جدید فاقد قابلیت فورس تاچ خواهند بود.

اپل هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی آیفون‌های جدید اعلام نکرده است، با این حال Ken Miyauchi مدیریت SoftBank اعلام کرده است که خرید آیفون‌های جدید از 20 سپتامبر (29 شهریور ماه) امکان‌پذیر خواهد بود.

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.