نسخه جدید بتا iOS 13 اپل تاریخ رونمایی آیفون‌های جدید را لو داد؛ نوزدهم شهریور ماه

به تازگی یک تصویر پنهان‌شده در نسخه جدید iOS 13 بتا کشف شده است که نشان می دهد تاریخ رونمایی آیفون های جدید 10 سپتامبر یا 19 شهریور خواهد بود.

0

مراسم معارفه آیفون‌های جدید در تاریخ نوزدهم شهریور ماه (10 سپتامبر) برگزار خواهد شد. این موضوع اخیرا توسط یک اسکرین شات ذخیره شده با عنوان “HoldForRelease” در نسخه بتا iOS 13 به صورت تقریبا رسمی تایید شده است. در این تصویر آیکون تقویم روز 10 سپتامبر را به عنوان تاریخ رونمایی آیفون نمایش می دهد. سال گذشته نیز تصویر مشابهی در نسخه بتای iOS پیدا شد که تاریخ 12 سپتامبر را برای رونمایی از آیفون XR و سری آیفون XS به نمایش می‌گذاشت.

تاریخ رونمایی آیفون

 

بر پایه شایعات قبلی، اپل در این مراسم از سه مدل جدید آیفون رونمایی می‌کند. جانشینان آیفون XS و XS مکس به ترتیب با نام آیفون 11 و آیفون 11 پرو رونمایی خواهند شد. این دو گوشی هوشمند از نمایشگرهایی 5.8 و 6.5 اینچی از نوع OLED استفاده خواهند کرد.

دوربین اصلی این دو مدل نیز از سه سنسور تشکیل شده است. هر سه سنسور مورد استفاده 12 مگاپیکسلی وضوح دارد. سنسور اول از لنز تله فوتو، سنسور دوم از لنز زاویه باز و سنسور سوم از لنز فوق عریض (super wide angle) استفاده می‌کند.

از دیگر امکانات این دو گوشی هوشمند می‌توان به باتری‌های بزرگ‌تر، فناوری آنتن جدید برای بهبود آنتن‌دهی در محیط‌های داخلی، پردازنده A13، تکنولوژی Taptic Engine و چندین مورد دیگر اشاره کرد.

مدل جایگزین آیفون XR نیز با نام آیفون 11R معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند از یک دوربین اصلی دوگانه و یک نمایشگر 6.1 اینچی از نوع LCD استفاده خواهد کرد.

اپل در این مراسم علاوه بر آیفون‌های جدید از محصولاتی نظیر iOS 13، Watch OS 6 و tvOS 13 رونمایی خواهد کرد. احتمال دارد اپل طی چند روز آینده دعوت‌نامه این مراسم را ارسال کند.

 

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.