وسوسه لایک بیشتر در اینستاگرام این بار در این دریاچه فیروزه‌ای اما سمی دردسرساز شد!

آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که هر کاری را برای گرفتن لایک بیشتر عکس‌هایتان در اینستاگرام انجام می‌دهید؟ طبق انتظار این طمع مجازی باعث دردسر برخی کاربران ابنستاگرام در اسپانیا شده است.

1

برخی از کاربران اینستاگرام برای گرفتن لایک بیشتر برای عکس‌هایشان حاضر به انجام هر کاری هستند. چنین افرادی حتی حاضر هستند خود را به داخل دریاچه‌ای بیاندازند که بعدا متوجه شوند یک دریاچه سمی بوده است. این اتفاق برای تعدادی از کاربران اینستاگرام در کشور اسپانیا رخ داده که محو زیبایی دریاچه Monte Neme شده‌اند که به دلیل رنگ آبی فیروزه‌ای آن مشهور شده است.

این دریاچه در واقع یک معدن متروکه است که به یک کان تنگستن متصل بوده و حتی در طول جنگ جهانی دوم از آن بهره‌برداری شده است. آب این دریاچه به دلیل واکنش‌های شیمیایی به رنگ فیروزه‌ای روشن درآمده است و در حالی که زیبا و مسحورکننده به نظر می‌رسد اما می‌تواند به همان اندازه سمی هم باشد. حالا تعدادی از کاربران اینستاگرام که به دل آن زده‌اند و تصاویر زیبایی گرفته‌اند در نهایت سر از بیمارستان درآورده‌اند.

گزارشات حاکی از آن است که این کاربران اینستاگرام از ناحیه پوست صدمه دیده‌اند و جوش‌های روی بدن آن‌ها تا چندین هفته به جا مانده است. البته تعدادی از آن‌ها هم به دلیل خوردن مقداری از آب دریاچه مشکلات گوارشی هم پیدا کرده و دچار حالت تهوع نیز شده‌اند.

شاید از نظر شما ریسک گرفتن چندین عکس در این دریاچه به صدمات جانی آن نیرزد اما افرادی هستند که دیدگاهی کاملا مخالف این قضیه و با شما  دارند. یکی از این کاربران اینستاگرام که دچار حساسیت‌های پوستی و گوارشی بدی شده در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی، اعلام کرده که عکس‌های گرفته شده کاملا ارزش تحمل چنین مشکلاتی را داشته‌ است!.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mahdi می‌گوید

    ممنون