ال جی استایلو 5 با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی فول اچ‌دی پلاس و قلم استایلوس معرفی شد

ال‌جی ساعاتی پیش از نسل جدید خانواده استایلو با نمایشگر 6.2 اینچی به صورت رسمی رونمایی کرد. ال جی استایلو 5 هم‌چون نسل‌های پیشین از یک قلم استایلوس بهره‌ می‌گیرد.

0

اولین نسل از محصولات خانواده استایلو ال‌جی در سال 2015 معرفی و روانه بازار شد. سال گذشته نیز این کمپانی استایلو 4 را معرفی و عرضه کرد. حالا ال‌جی از پنجمین نسل از استایلو رونمایی کرده است، ال جی استایلو 5 از یک قلم استایلوس، پردازنده هشت هسته‌ای و درگاه USB-C استفاده می‌کند.

ال‌جی استایلو 5 به نمایشگری 6.2 اینچی مجهز شده است که میزان وضوح آن +FHD است. پردازنده به‌ کار رفته در این گوشی هوشمند 8 هسته پردازشی با کلاک 1.8 گیگاهرتز دارد، با این حال مشخص نیست که این چیپست ساخته اسنپدارگون یا مدیاتک است. سه گیگابایت رم وظیفه همراهی این چیپست را برعهده دارد. حافظه داخلی ال جی استایلو 5، 32 گیگابایت است، این میزان به وسیله کارت حافظه تا 2 ترابایت قابل ارتقا است.

در بخش تصویربرداری ال جی استایلو 5 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است که با یک فلاش LED همراهی می‌شود. در بخش سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی کمک گرفته شده است. هر دو دوربین توانایی ضبط تصاویر با وضوح فول اچ‌دی را دارا هستند. از جمله امکانات ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان از 4G LTE، وای‌فای و بلوتوث 4.2 نام برد.

ابعاد این تلفن همراه 160.02 در 77.7 در 8.38 میلی‌متر است که در قلب آن یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی آرام گرفته است. استایلو 5 از یک سنسور اثر انگشت در بخش پشتی استفاده می‌کند و در بخش پایینی آن می‌توانیم ورودی USB نوع C را مشاهده کنیم.

ال جی استایلو 5

ال‌جی استایلو 5 با استانداردهای کمک شنوایی M3 و T3 هماهنگی دارد. هم‌چنین قلم استایلوس مورد استفاده در این گوشی هوشمند برای اپلیکیشن‌هایی نظیر Pop Memo و QuickMemo+ بهینه شده است، از این رو امکان ثبت یادداشت با نمایشگر خاموش و یا ایجاد یک تصویر متحرک وجود دارد.

این گوشی هوشمند در دو رنگ خاکستری و رزگلد و با قیمت 229.99 دلار تحت قرارداد اپراتور Cricket در هند عرضه می‌شود. هنوز مشخص نیست این گوشی هوشمند در بازارهای جهانی چه قیمتی خواهد داشت.

 

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.