سامسونگ احتمالا قصد عرضه گوشی شبیه به میت ایکس هواوی را دارد

خبرها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد از یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو رونمایی کند که طراحی آن مشابه با گوشی هواوی میت ایکس است.

0

کنگره جهانی موبایل (MWC 2019) بیش‌تر تحت تاثیر گوشی‌های 5G و گوشی‌های هوشمند با صفحه نمایش تاشو بود. هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد، دو گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو بودند که در این کنگره به نمایش گذاشته شدند. با این حال این فناوری به اندازه‌ای جذاب بود که رسانه‌ها تمام سال را در رابطه با آن صحبت کنند.

سامسونگ پس از MWC تلاش کرده است گلکسی فولد را برای عرضه در بازار آماده کند، با این حال وجود برخی مشکلات فنی موجب به تعویق افتادن آن تاکنون شده است.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از ان است که سامسونگ مشغول حل مشکلات گلکسی فولد است در عین حال برخی گزارش‌ها نیز حاکی از آن هستند که که این شرکت در حال کار بر روی دومین تلفن همراه انعطاف‌پذیر خود است. گفته می‌شود این گوشی از طراحی مشابه با میت ایکس هواوی استفاده می‌کند.

هواوی میت ایکس

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند سامسونگ گلکسی فولد را به عنوان اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو خود را تا یکی دو ماه آینده و پیش از رونمایی از گلکسی نوت 10 روانه بازار می‌کند، اما ممکن است انتشار دومین گوشی انعظاف پذیر سامسونگ تا سال آینده امکان‌پذیر نباشد.

این گزارش هم‌چنین حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد در آینده ای نزدیک طیف وسیعی از گوشی‌های منعطف را روانه بازار کند. یکی از این گوشی‌های هوشمند طراحی با قابلیت خم شدن از بیرون را دارد که مشابه نمونه به کار رفته در هواوی میت ایکس است.

در این گوشی هوشمند کاربر می‌تواند با باز کردن نمایشگر از بخش بیرونی آن را تبدیل به یک تبلت کند، از این رو با گلکسی فولد که نمایشگر آن از بخش داخلی انعطاف‌پذیری دارد، متفاوت است.

انتظار می‌رود هواوی میت ایکس در ماه سپتامبر (شهریور یا مهر) روانه بازار شود، بنابراین این شانس وجود دارد که سامسونگ گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو خود را قبل از هواوی در بازار عرضه کند.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.