فایرفاکس پریویو عرضه شد؛ سرعت بیشتر در کمال امنیت!

موزیلا از جدیدترین مرورگر خود به نام فایرفاکس پریویو رونمایی کرد، این مرورگر برای دستگاه‌های اندرویدی معرفی شده است و می‌تواند تجربه بهبود سرعت در کنار افزایش امنیت را برای کاربران به ارمغان آورد.

0

موزیلا از یک مرورگر جدید رونمایی کرد، این مرورگر برای کسانی ساخته شده است که دوست دارند وب‌گردی خود را با سرعت بیش‌تر و در کمال امنیت انجام دهند. این مرورگر فایرفاکس پریویو (Firefox Preview) نام دارد و تلفیقی از نسخه معمولی فایرفاکس و فایرفاکس فوکوس محسوب می‌شود، بنابراین شما می‌توانید امنیت و قابلیت‌ها را در کنار یکدیگر داشته باشید.

فایرفاکس پریویو دو برابر سریع‌تر از نسخه معمولی فایرفاکس

فایرفاکس پریویو با شعار “سریع‌تر از همیشه” معرفی شده است؛ گفته می‌شود این مرورگر عملکردی دو برابر سریع‌تر از نسخه معمولی فایرفاکس اندروید را ارایه می‌دهد.

این مرورگر از یک طراحی ساده بهره می‌گیرد.؛ نوار ناوبری در بخش پایینی صفحه قرار گرفته است و بخش Collections به شما می‌کند کارهای تحت وب خود را سازمان‌دهی کنید. هم‌چنین ویژگی حفاظت از ردیابی به صورت پیش‌فرض فعال است، بنابراین ردیاب‌های وب نمی‌توانند شما را ردیابی کنند.

این اپلیکیشن هنوز در مرحله semi-early قرار دارد، از این رو هدف اصلی انتشار آن دریافت بازخورد به توسعه‌دهندگان است.، با این حال فایرفاکس دریافت این مرورگر را برای تمامی کاربران آزاد کرده است. شما نیز می‌توانید این مرورگر را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

منبع droid-life
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.