درز تصویر شماتیک نوا 5i پرو از حفره روی صفحه نمایش و دوربین چهارگانه مربعی آن خبر دارد

به‌تازگی یک تصویر شماتیک از هواوی نوا 5i پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون برخلاف رندرهایی که تاکنون منتشر شده است از یک طراحی متفاوت با چهار دوربین اصلی و یک حفره درون نمایشگر استفاده خواهد کرد.

0

تا پیش از معرفی رسمی سری نوا 5 توسط هواوی، انتظار می‌رفت هواوی نوا 5i پرو نیز یکی از محصولاتی باشد که به همراه سایر مدل‌های این سری رونمایی شود؛ حتی در فروشگاه چینی جینگ‌دانگ (Jingdong) چند تصویر و برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند منتشر شد.

هواوی در 31 خرداد ماه تنها سه گوشی هوشمند نوا 5، نوا 5 پرو و نوا 5i را رونمایی کرد و همین موضوع سبب شد کاربران معرفی نوا 5i پرو را لغو شده قلمداد کنند. با این حال به‌تازگی ایوان بلس، لو دهنده معروف دنیای فناوری، یک تصویر شماتیک را از این گوشی هوشمند منتشر کرده است که نشان می‌دهد این اسمارت‌فون در آینده نزدیک معرفی و روانه بازار خواهد شد، اما ظاهر آن با چیزی که توسط JD.com منتشر شده است، کاملا تفاوت دارد.

رندر زیر که توسط فروشگاه جینگ‌دانگ منتشر شده است، یک اسمارت‌فون با نمایشگر دارای برش (ناچ) و سنسور اثر انگشت قرار گرفتی روی کیس پشتی را به نمایش می‌گذارد. هم‌چنین دوربین اصلی هواوی نوا 5i پرو در این رندر، دوگانه بوده و در بخش زیرین آن یک فلاش LED آرام گرفته است. این طراحی در واقع تداعی کننده نوا 3i است که سال گذشته توسط هواوی معرفی و روانه بازار شد.

در طراحی منتشر شده توسط ایوان بلس، هواوی نوا 5i پرو از یک طراحی کاملا متفاوت استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند در نمایشگر خود یک حفره دارد که میزبان دوربین سلفی است. هم‌چنین در اطراف نمایشگر حاشیه زاید بسیار کمی را مشاهده می‌کنیم. گوشی تازه معرفی شده هواوی نوا 5i نیز در بخش نمایشگر از یک حفره استفاده می‌کند.

در بخش بالای نوا 5i پرو یک شیار برای اسپیکر تماس وجود دارد. در لبه سمت راست این گوشی هواوی می‌توانیم کلیدهای کنترل حجم صدا و هم‌چنین کلید پاور را مشاهده کنیم. در لبه سمت چپ نیز ورودی سیم‌کارت قرار گرفته است.

هواوی نوا 5i پرو

لبه پایینی Nova 5i Pro در شماتیک جدید میزبان ورودی USB (به احتمال قوی نوع C) و پورت 3.5 میلی‌متری هدفون است. ماژول دوربین مورد استفاده در این گوشی هوشمند، مربعی و از چهار سنسور دوربین تشکیل شده است. در سمت راست این دوربین فلاش LED و در بخش پایینی آن سنسور اسکنر اثر انگشت قرار گرفته است.

هواوی نوا 5i با یک نمایشگر 6.4 اینچی، چیپست کایرین 710، 6/8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی، 16 مگاپیکسل دوربین اصلی و 16 مگاپیکسل دوربین سلفی معرفی شد. نیرو دهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. به احتمال قوی نسخه پرو مشخصاتی قدرتمندتر از نوا 5i خواهد داشت. امیدواریم طی روزهای آتی اطلاعات بیش‌تری از این گوشی هواوی منتشر شود.

 

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.