وای 9 پرایم 2019 هواوی بی سر و صدا معرفی شد؛ پی اسمارت زد با یک دوربین اضافه!

گوشی هوشمند پی اسمارت زد هواوی هفته پیش به عنوان اولین گوشی هوشمند هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده رونمایی شد اما تنها یک هفته زمان لازم بود تا پی اسمارت زد عنوان تنها گوشی هوشمند هواوی با دوربین سلفی پاپ آپ را از دست بدهد.

0

هواوی امروز صبح خیلی بی سر و صدا با درج مشخصات و تصاویر گوشی هوشمند وای 9 پرایم 2019 (Huawei Y9 Prime 2019) در وب‌سایت خود در وب‌سایت خود این گوشی هوشمند را به بازار معرفی کرد تا دومین گوشی هوشمند هواوی با دوربین پاپ آپ به بازار معرفی شده و دیگر پی اسمارت زد تنها نباشد!

huawei y9 prime 2019

اما دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده تنها نکته مشترک این دو گوشی هوشمند نیست و نگاهی به مشخصات فنی این گوشی هواوی نشان می‌دهد که اگر دوربین دوگانه اصلی پی اسمارت زد را به یک دوربین سه‌گانه تبدیل کنیم دیگر با مشخصات Y9 Prime 2019 تفاوتی نخواهد داشت!

مشخصات فنی گوشی هوشمند Huawei Y9 Prime 2019

این گوشی هواوی از صفحه‌نمایش 6.59 اینچی اولترا فول‌ویو با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 750F، رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. تا اینجای کار همه چیز شبیه P Smart Z است اما تفاوت آنجا می‌شود که برخلاف P Smart Z، گوشی هوشمند وای 9 پرایم 2019 از یک نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز برخوردار است و هر دو نسخه نیز به درگاه کارت حافظه جانبی مجهز هستند که می‌تواند حافظه آنها را تا 512 گیگابایت ارتقا داد.

از مقایسه که بگذریم، مشخصات دوربین ثبت شده برای دوربین سه‌گانه این گوشی هواوی از ترکیب دوربین دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی با یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی خبر دارد که قابلیت‌های زیادی همچون پرتره 3 بعدی (در هر دو دوربین اصلی و سلفی) و تشخیص صحنه بر اساس هوش مصنوعی از جمله قابلیت‌های آن است.

دوربین وای 9 پرایم 2019 (Huawei Y9 Prime 2019)

هواوی وای 9 پرایم 2019 همچنین از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی، درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی برخوردار است و برخلاف پی اسمارت زد از ان اف سی در آن خبری نیست. این گوشی هواوی به رابط کاربری EMUI 9.0 بر پایه اندروید 9 پای مجهز است و در سه زنگ خاص مشکی، سبز و آبی به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت وای 9 پرایم 2019 هواوی و زمان عرضه

هواوی هنوز در خصوص قیمت این گوشی چیزی اعلام نکرده اما می‌توان انتظار قیمت بالاتری نسبت به قیمت 279 یورویی پی اسمارت زد با توجه به اضافه شدن یک دوربین و در واقع سنسور اولترا واید را داشت؟

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.