شکست حقوقی دیگری برای اپل رقم خورد: این‌بار دربرابر سواچ

اپل و شرکت ساعت سازی سواچ بارها برعلیه یکدیگر پرونده‎هایی را در دادگاه‌های مختلف به جریان انداخته‌اند. در جدیدترین سری از این دادگاه‎ها اپل نتوانسته است با ادعای حقوقی در رابطه با جمله معروف استیو جابر شرکت سوئیسی را محکوم کند.

0

پس از آنکه کوپرتینو نتوانست سواچ را در دادگاهی در سوئیس به جرم کپی‌برداری از شعار “متفاوت باش” “Think different” محکوم کند، این بار نیز اخباری در رابطه با شکست حقوقی اپل مبنی بر شکست دیگری برابر شرکت سوئیسی در استرالیا به گوش می‌رسد.

طبق گزارش روزنامه صبح سیدنی، اپل در یکی از دفاتر ثبت علائم تجاری در استرالیا مدعی شده است که شرکت ساعت سازی سواچ به هیچ عنوان حق ندارد که از جمله “one more thing” در تبلیغات جدیدش استفاده کند. “one more thing” یا همان یک چیز دیگر، جمله‌ای معروف از استیو جابز است که همیشه وقت در پایان مراسم معرفی محصولات جدید خطاب به حضار ابلاغ می‌کرد.

دادگاه معتقد است که هر دو شرکت از این جمله در هنگام معرفی محصولات جدید خود استفاده می‌کنند، با این حال هیچ‌گاه به محصول خاصی اشاره نداشته است. در سوی دیگر سواچ مدعی است که جمله one more thing از روی تکیه کلام شخصیت اصلی سریال ستوان کلمبو الگوبرداری شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.