حالا می‌توانید در اینستاگرام سوال چندگزینه‌ای بپرسید

جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام امکان ایجاد سوال چندگزینه‌ای در استوری را برای عموم کاربران به ارمغان آورده است.

0

تقریبا پس از حدود دو سال از زمان معرفی قابلیت ایجاد نظرسنجی در استوری‌های اینستاگرام، در جدیدترین به‌روزرسانی این شبکه اجتماعی نیز شاهد اضافه شدن امکان ایجاد سوال چندگزینه‌ای در استوری هستیم.

بر کسی پوشیده نیست که استوری این روزها به محبوب‌ترین بخش شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل شده است و روزانه میلیون‌ها فیلم و تصویر در این بخش توسط کاربران منتشر می‌شود. اینستاگرام نیز با توجه به همین موضوع مدت‎ها است که صرفاً به اضافه کردن قابلیت‌های جدید در بخش استوری متمرکز شده است که جدیدترین آن را می‌توان سوال چندگزینه‌ای دانست.

سوال چندگزینه‌ای اینستاگرام (Quiz sticker) که در بخش اضافه کردن استیکر به استوری‎ها قابل دسترس است، برخلاف برچسب نظرسنجی، امکان ایجاد حداکثر چهار گزینه را فراهم می‌کند که از این طریق افراد می‌توانند با فالورها خود در ارتباط باشند.

نکته قابل توجه، امکان تعیین پاسخ صحیح میان گزینه‎های ایجاد شده است که فالورها پس از انتخاب یک گزینه، می‌توانند جواب صحیح را هم مشاهده کنند. این یک قابلیت و به روز‎رسانی داخلی بوده، از این رو از هم اکنون برای عموم استفاده کنندگان نسخه اندروید و iOS اینستاگرام قابل دسترس است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.