سامسونگ عرضه گلکسی فولد را به دلیل مشکلات صفحه‌نمایش به تعویق انداخت (به‌روز شد)

پس از گزارش‌هایی در مورد شکستن و خرابی صفحه‌نمایش گلکسی فولد، سامسونگ تصمیم گرفته تا فعلاً عرضه این گوشی را به تعویق بیندازد.

0

گلکسی فولد یک گوشی استثنایی است که می‌تواند در هر جایی به یک تبلت تبدیل شود. چنین تکنولوژی نوپایی بی‌شک با اشکالاتی همراه خواهد بود اما ظاهراً مشکل خرابی صفحه‌نمایش عرضه این گوشی را به تعویق انداخته است. اگر ۲۰۰۰ دلار برای یک گوشی پرچم‌دار هزینه کنید و صفحه‌نمایش آن در روزهای اول بدون هیچ‌گونه ضربه یا استفاده نادرست از کار بیفتد چه می‌کنید؟ ممکن است دیگر هیچ‌گاه به شرکت سازنده اعتماد نکنید. سامسونگ به همین دلیل تصمیم به تعویض در عرضه گلکسی فولد گرفته است.

سامسونگ چند روز پیش از عرضه رسمی گلکسی فولد آن را برای کارشناسان فناوری و همچنین افراد تأثیرگذار (اینفلوئنسرها) ارسال کرد. طولی نکشید که تعداد زیادی از آن‌ها دچار مشکل صفحه‌نمایش شدند. سامسونگ ابتدا جدا کردن لایه محافظ پلاستیکی صفحه‌نمایش را دلیل مشکل اعلام کرد اما ظاهراً این مشکل حتی در گلکسی فولد برخی کاربران که این لایه را جدا نکرده‌اند نیز تکرار شد.

گلکسی فولد سامسونگ

به همین دلیل امروز وال استریت ژورنال خبر از تعویق در عرضه گلکسی فولد داده است. سامسونگ حداقل یک‌ماه عرضه این گوشی را به تأخیر می‌اندازد تا مشکلات صفحه‌نمایش را بهتر بررسی کند. سامسونگ همچنین رونمایی رسمی از این گوشی را در چین به تعویق انداخته بود و به این ترتیب گلکسی فولد این جمعه به بازار عرضه نخواهد شد.

این در حالیست که رقیب سامسونگ، هواوی نیز یک گوشی هوشمند پرچم‌دار با صفحه‌نمایش تاشدنی آماده کرده و قرار است آن را اوایل تابستان عرضه کند. میت ایکس هواوی اما طراحی جذاب‌تری داشته و در حالت گوشی نیز صفحه‌نمایشی بدون حاشیه دارد. با این‌حال نحوه طراحی میت ایکس آن را در برابر ضربات آسیب‌پذیرتر کرده و قیمت آن نیز چیزی حدود ۲۶۰۰ دلار خواهد بود.

به‌روزرسانی

سامسونگ سرانجام طی یک بیانیه رسمی تعویض در عرضه گلکسی فولد را به مدت نامشخصی تأیید کرده است:

ما به‌تازگی یک دسته کاملاً جدید از گوشی‌های موبایل را معرفی کردیم: یک گوشی هوشمند با چندین فناوری و متریال جدید برای ساخت صفحه‌نمایشی که برای تاشدن انعطاف کافی را دارد. ما همچنین از هیجان ایجاد شده در مورد گلکسی فولد دلگرم شدیم.

با این‌که بسیاری از بررسی‌کنندگان پتانسیل‌های عظیم این گوشی را با ما در میان گذاشتند، برخی همچنین نشان دادن که دستگاه نیاز به بهبودهایی برای تضمین بهترین تجربه کاربری دارد.

برای بررسی کامل این بازخورد و اجرای کامل آزمایش‌های داخلی، ما تصمیم گرفتیم که عرضه گلکسی فولد را به تعویق بیندازیم. تاریخ عرضه جدید را در هفته‌های آینده اعلام خواهیم کرد.

یافته‌های اولیه از بررسی گزارش‌های رسیده در مورد صفحه‌نمایش نشان می‌دهد که مشکل به برخورد بخش بالا و پایین لولا مربوط می‌شود. همچنین در یک مورد برخی قطعات داخل دستگاه باعث مشکل در صفحه‌نمایش ده بودند.

ما اقدامات لازم را برای بهبود محافظت صفحه‌نمایش انجام خواهیم داد. ما همچنین راهنمایی‌های بیشتری در مورد استفاده و مراقبت از صفحه‌نمایش شامل جدا نکردن لایه محافظ برای مشتریان خود ارائه خواهیم داد تا بهترین استفاده را از گلکسی فولد خود کنند.

ما اعتماد مشتریان خود را ارج می‌نهیم و همواره آن‌ها را در اولویت اصلی خود قرار می‌دهیم. سامسونگ متعهد است تا از نزدیک با مشتریان و شرکای خود تعامل کند تا صنعت را به جلو ببرد. از صبوری و درک آن‌ها تشکر می‌کنیم.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.