اپ‌نت: تبدیل ویدئو به موزیک Video MP3 Converter Cut Music

اپلیکیشن Video MP3 Converter Cut Music یک برنامه کاربردی برای تبدیل فایل‌های تصویری به صوتی می‌باشد. این اپ توسط استودیوی AppzCloud Technologies برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

ویدئوهایتان را به‌راحتی می‌توانید به فایل صوتی تبدیل کرده و ذخیره نمایید. فضای این اپ بسیار ساده و قابل فهم بوده و برای هر کاربری قابل استفاده است. هر فایل تصویری که در دستگاه هوشمندتان دارید را وارد اپ نموده و صدای آن را خارج نمایید. این فایل خروجی را در هر فرمتی که می‌خواهید از نوع mp4، 3gp، wmv، flv، avi، mkv، mpeg4 ذخیره کنید. حتی تصاویری که خودتان با دوربین دستگاه برداشت کردید را نیز می‌توانید به صوت تبدیل نمایید. فایل‌ها را با الگوی دلخواه طبقه‌بندی کرده و پیش از ذخیره به آن گوش کنید.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و برتری‌های این اپ نسبت به نمونه‌های مشابه می‌توان نداشتن محدودیت حجمی را نام برد چرا که هر فایلی با هر میزان فضایی که اشغال می‌کند و هر زمانی که دارد را به‌سادگی تبدیل می‌کند. در ادامه می‌بینید که اگر بخواهید می‌توانید بخشی از فایل را تبدیل کرده و صدای موردنظرتان را جدا کنید تا در صورت دلخواه در جایی مثل زنگ گوشی از آن استفاده کنید. کیفیتی که در نهایت خروجی شما خواهد داشت بسیار بالا بوده و هیچ نگرانی بابت افت کیفیت نداشته باشید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.