بررسی ویدئویی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ

امروز با بررسی ویدئویی گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با شما همراه خواهیم شد. آیا پرچم‌دار جدید سامسونگ می‌تواند مانند سال‌های گذشته عنوان بهترین گوشی اندرویدی بازار را تصاحب کند؟ با فارنت همراه باشید.

0

در دهمین نسل از گوشی‌های سری گلکسی اس، سامسونگ تغییراتی مهم در پرچم‌دار خود ایجاد کرده است. در بررسی ویدئویی گلکسی اس 10 پلاس تغییرات، مزایا و معایب این گوشی را بررسی خواهیم کرد.

گلکسی اس 10 پلاس به عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ سامسونگ حالا به صفحه‌نمایش جدید Dynamic AMOLED با حفره‌ای برای دوربین‌های سلفی مجهز شده است. سامسونگ همچنین سرانجام سه دوربین را به پشت گوشی آورده تا با فاصله‌های کانونی مختلف بتوانید در هر شرایطی بهترین تصاویر را ثبت کنید. دوربین سلفی هم حالا نه تنها وضوح بالاتری دارد بلکه بهترین دوربین سلفی در میان گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

گلکسی اس 10 پلاس همچنین برای اولین بار به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام مجهز شده است که نسبت به نمونه‌های اپتیکال امنیت و دقت بیشتری دارد. سامسونگ حافظه رم را نیز به ۸ گیگابایت ارتقا داده و حتی مدلی با یک ترابایت حافظه داخلی عرضه خواهد کرد. تمام این بهبودها کماکان به قیمت حذف درگاه هدفون یا کارت حافظه تمام نشده و استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار نیز به قوت خود باقیست. سامسونگ باتری بزرگ‌تری را نیز برای این گوشی در نظر گرفته و رابط کاربری جدید One UI را نیز روی اندروید ۹ پیاده‌سازی کرده است. شارژ بی‌سیم معکوس هم یک ویژگی جدید و جذاب در اس ۱۰ پلاس محسوب می‌شود.

با این‌حال همان‌طور که در بررسی ویدئویی گلکسی اس 10 پلاس می‌بینید این گوشی معایبی هم دارد. به‌طور مثال عکاسی در شب نسبت به رقبایی مثل پیکسل ۳ گوگل یا پی ۳۰ پرو هواوی هنوز ضعیف‌تر است. سرعت شارژ سریع ۱۵ واتی این گوشی نیز در برابر فناوری‌هایی مثل سوپرشارژ ۴۰ واتی هواوی کند محسوب می‌شود.

با این وجود می‌توان گلکسی اس 10 پلاس را کامل‌ترین گوشی اندرویدی در حال حاضر دانست؛ تا زمانی که پی ۳۰ پرو هواوی بتواند آن را به چالش بکشد.. پس اگر به دنبال بهترین گوشی اندرویدی بازار هستید حتماً این گوشی را در نظر داشته باشید.

همچنین به‌زودی می‌توانید منتظر بررسی دقیق دوربین گلگسی اس 10 پلاس در فارنت باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.