سامسونگ گوشی میان‌رده گلکسی A40 را با قیمت ۲۵۰ یورو معرفی کرد

پس از معرفی گوشی‌های گلکسی A80 و A20e از سوی سامسونگ، امروز نیز شاهد رونمایی از عضو جدیدی از این خانواده با نام A40 هستیم که با قیمت رقابتی 250 یورویی راهی بازار خواهد شد.

0

همان‌طور که مدیرعامل شرکت سامسونگ نیز وعده داده بود، روند معرفی گوشی‌های میان رده از سری گلکسی A این شرکت با سرعت بیشتری در سال 2019 در حال پیگیری است. پیرامون همین موضوع پس از آنکه روز گذشته شاهد معرفی گوشی‌های گلکسی A80 و A20e بودیم، امروز نیز شرکت کره‌ای از گوشی میان‌رده ای تحت عنوان گلکسی A40 رونمایی کرد که قرار است با قیمت 250 یورویی راهی بازار گردد.

البته در نظر گرفتن این قیمت رقابتی به هیچ عنوان دال بر ضعیف بودن گوشی مورد بحث نیست و بلعکس گلکسی A40 از ظاهری مدرن با نمایشگر تمام صفحه بهره می‌برد.

گلکسی A40

بر این اساس قاب جلویی گوشی گلکسی A40 را نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی پلاس از نوع Super AMOLED پوشش داده که دارای یک بریدگی U شکل است. در این ناچ از یک دوربین  25 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 استفاده شده که قادر به ثبت تصاویر سلفی بسیار با کیفیت است.

در قلب این گوشی میان رده شاهد استفاده از تراشه هشت هسته‌ای اکسینوس 7885 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هستیم. البته ناگفته نماند که امکان دسترسی به حافظه ذخیره سازی بیشتر با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز امکان‌پذیر است.

گلکسی A40

سامسونگ در قاب پشتی گلکسی A40 از دوربین دوگانه 16+5 مگاپیکسلی استفاده کرده که قادر به ثبت تصاویر پرتره نیز می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان رده می‌توان به باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، درگاه USB-C، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.