شایعه: گلکسی نوت 10 در چهار نسخه عرضه خواهد شد

طبق جدیدترین شایعه سامسونگ قصد دارد گلکسی نوت 10 را نه در یک یا دو نسخه بلکه در چهار نسخه مختلف رونمایی و عرضه کند.

0

سامسونگ هرساله در تابستان گوشی جدید از سری گلکسی نوت را معرفی می‌کند. در این مراسم معمولاً تنها یک نسخه از این پرچم‌دار رونمایی خواهد شد؛ هرچند که پیش از این گلکسی نوت اج در کنار گلکسی نوت 4 معرفی شده بود. اما این‌بار گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد چهار نسخه مختلف از گلکسی نوت 10 را در مردادماه معرفی کند.

همان‌طور که گلکسی اس 10 در چهار نسخه عرضه شد احتمالاً گلکسی نوت 10 نیز در چهار نسخه رونمایی خواهد شد. طبق این شایعه جدید دو تا از این نسخه‌ها به اتصال 5G و دوتای دیگر به اتصال 4G مجهز خواهند بود. گفته می‌شود گلکسی نوت 10 با صفحه‌نمایش‌های ۶.۷۵ و ۶.۲۸ اینچی عرضه می‌شود که مدل بزرگ‌تر دارای ۴ دوربین پشتی و مدل کوچک‌تر سه دوربین پشتی است. نسخه‌های 5G نیز درست مشابه همین دو نسخه اما با اتصال 5G خواهند بود.

به این ترتیب انتظار داریم نوت 10 با همان دوربین سه‌گانه گلکسی اس 10 و نسخه بزرگ‌تر هم با دوربین چهارگانه Galaxy S10 5G یعنی به همراه دوربین مدت پرواز (ToF) برای تشخیص بهتر عمق همراه شود.

سامسونگ با این حرکت استراتژی خود در سری گلکسی نوت را تغییر خواهد داد. حالا علاقمندان سری نوت احتمالاً می‌توانند نسخه کوچک‌تر 4G را با قیمت نسبتاً پایین‌تری تهیه کنند و کماکان از مزایای این سری مثل قلم S-Pen بهره‌مند شوند. با این‌حال هنوز مشخص نیست سامسونگ چه قیمتی را برای سری نوت در نظر خواهد گرفت. با توجه به این‌که سری گلکسی اس 10 با قیمت پایه از ۷۵۰ تا بیش از ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه شده است احتمالاً نوت 10 حتی قیمت بالاتری خواهد داشت.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.