گوشی OPPO AX5s با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی و دوربین دوگانه معرفی شد

اوپو از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در چین به تازگی از گوشی هوشمند میان رده‌ای با نام Oppo AX5s پرده برداشت که دارای دوربین دوگانه در قاب پشتی است.

0

گوشی هوشمند Oppo AX5s به عنوان جایگزینی برای A5s در بازار تایوان معرفی شده، با این حال انتظار داریم که در سایر بازارها نیز شاهد عرضه آن باشیم. این محصول از نمایشگری 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی پلاس بهره برده که دارای بریدگی قطره‌ای است.

پردازنده Helio P35 نقش قلب تپنده گوشی Oppo AX5s را در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 به تپش درخواهد آورذ. قدرت خروجی این تراشه هم رده با اسنپ‌دراگون 450 است که در اوپو A5s استفاده شده است.

گوشی OPPO AX5s

در قاب پشتی این میان رده شاهد استفاده از دو سنسور 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 و 2 مگاپیکسلی با f/2.4 هستیم و در سوی دیگر از سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Oppo AX5s می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت در حالت 4G VoLTE، اندروید 8.1 اوریو با رابط کاربری ColorOS 5.2 و باتری 4230 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول در دو مدل قرمز و مشکی رنگ از هفته آینده در بازار کشورهای در حال توسعه عرضه خواهد شد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.