سامسونگ گلکسی A20 با صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

شرکت سامسونگ به تازگی یک گوشی میان رده جدید از سری A با نام گلکسی A20 رونمایی کرد که از نمایشگری 6.4 اینچی با بریدگی قطره‌ای بهره می‌برد.

0

گلکسی A20 به فاصله کمتر از یک ماه از زمان رونمایی گوشی‌هایی گلگسی A10، A30 و A50 به عنوان یک مدل میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه معرفی می‌شود. این گوشی از نمایشگری 6.4 اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر +HD بهره می‌برد.

شرکت کره‌ای در ساخت آن از زبان طراحی موسوم به 3D Glasstic پیروی کرده، از رو شاهد تعبیه ناچ U شکل در پنل نمایشگر و قاب شیشه‌ای و پلاستیکی قاب پشتی هستیم.

در سینه این میان رده از تراشه هشت هسته‌ای اکسینوس 7884 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. همین تراشه در گلکسی A10 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی را سنسورهایی 13 مگاپیکسلی با لنزی به گشادگی دیافراگم f/1.9 و 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 تشکیل می‌دهند. همچنین از یک سنسور 8 مگاپیکسلی با f/2.0 به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A20 می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی و باتری 4 هزار میلی آمپرساعتی اشاره کرد. این محصول با قیمت پایه 217 دلاری به زودی در بازار روسیه عرضه خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان عرضه گلکسی A20 در سایر بازارها ارائه نشده است. هم‌زمان با این محصول، گوشی‌های گلکسی A30 و A50 نیز به ترتیب با برچسب قیمتی 249 و 311 دلاری در روسیه به فروش خواهد رسید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.