گوگل اپلیکیشن اینباکس خود را در سیزدهم فروردین برای همیشه تعطیل می‌کند

اپلیکیشن اینباکس گوگل در روز تعطیلی سرویس گوگل پلاس برای همیشه با کاربران خود وداع خواهد کرد. با فارنت همراه باشید…

0

سرویس گوگل پلاس تنها سرویسی نیست که در روز سیزدهم فروردین برای همیشه با کاربران خود وداع می‌کند. ظاهرا اپلیکیشن اینباکس هم در همین روز با طرفداران خود آخرین لحظات را سپری خواهد کرد. اواخر تابستان بود که این غول تکنولوژی اعلام کرد دیگر نمی‌خواهد به تمرکز خود روی سرویس ایمیل اینباکس ادامه دهد و اکنون گوگل به صورت رسمی اعلام کرده که در تاریخ سیزدهم فروردین اپ اینباکس آخرین لحظات عمر خود را به پایان خواهد رساند.

این اطلاعیه از طریق یک نوتیفیکیشن انجام می‌شود که در داخل آن لینکی برای باز کردن اپلیکیشن جیمیل قرار داده شده است چون گوگل نمی‌خواهد کاربران محصولات خودش را از دست بدهد. اپ جیمیل در حال حاضر تعدادی از ویژگی‌های پرطرفدار اپلیکیشن اینباکس شامل پاسخ هوشمند، نوشتن ایمیل هوشمند و… را ارائه می‌دهد و اخیرا هم ظاهر آن به کلی تغییر کرده و بیشتر شبیه تم سفید رنگ اینباکس شده است تا کاربران همان حس قبلی کار با اینباکس را تجربه نمایند. البته کاربران اینباکس باید به ناچار از بسیاری از ویژگی‌های جذاب اینباکس که هنوز به جیمیل راه پیدا نکرده‌اند دست بکشند و با آن‌ها خداحافظی کنند مگر اینکه گوگل تصمیم دیگری بگیرد و این ویژگی‌ها را هر چه زودتر به جیمیل اضافه کند. نظر شما در مورد این کار گوگل چیست؟

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.