اگر گلکسی اس 10 سامسونگ دارید این والپیپرها مطمئناً به کار شما می‌آیند

سامسونگ امسال گلکسی فولد و اس 10 را معرفی کرد. هر دو دستگاه نسبت به شکل صفحه‌ای که دارند، توانایی پشتیبانی از یک سری والپیپر خلاقانه را دارند.

0

حفره صفحه پرچمدار سامسونگ باعث شده که فضا برای تولید خلاقانه والپیپر گلکسی اس 10 به وجود آید. پیش از این در یک مورد به چندین والپیپر این محصول اشاره کردیم. همچنین چندین والپیپر گلکسی فولد سامسونگ هم منتشر کردیم که با طرح پروانه طراحی شده‌اند و از قابلیت تا شدن صفحه بهره می‌برند.

طراحی و قرار دادن یک حفره درون صفحه‌نمایش کاری تازه است. همچنین یک ایده کاملا نو است که جرات بالای سامسونگ برای یافتن یک نوع طراحی جدید را نشان می‌دهد.  با این حال این شرکت از ابتدا تصمیم گرفته که با دید مثبت و در واقع یک فرصت به این حفره نگاه کند. به عنوان مثال اپل خیلی مشتاق نبود که بریدگی ناچ صفحه خیلی نمایان باشد و به همین دلیل از والپیپرهای تیره استفاده کرد.

اما جامعه توسعه‌دهندگان سامسونگ و خود شرکت تصمیم گرفته‌اند که دید تازه‌ای به این حفره داشته باشند. به جای مخفی کردن این حفره، بهتر است که از آن به عنوان یک عنصر زیبایی‌شناسانه استفاده کرد.

سادگی خاصی در والپیپرهای این دو گوشی وجود دارد. به همین خاطر افراد زیادی در این زمینه فعالیت دارند. افراد زیادی می‌توانند تصاویر ساده را کمی جا به جا کنند و با سایز صفحه هماهنگ کنند. با همین کار ساده امکان ایجاد یک تصویر بسیار زیبا وجود دارد.

در تصاویر زیر می‌توانید چندین نمونه والپیپر گلکسی اس 10 را مشاهده کنید. این تصاویر شامل شخصیت‌های کارتونی و انیمیشنی، شخصیت‌های ابرقهرمانی و حتی یک سفینه فضایی است. اگر صاحب گلکسی اس 10 هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این والپیپرها را امتحان کنید. برای دانلود هر کدام از آنها مافیست بر روی تصویر کلیک کنید تا در سایز اصلی برای دانلود بارگذاری شوند.

ممکن است این تصاویر برای شما کافی نباشند. به همین خاطر به شما پیشنهاد می‌کنیم که به این لینک سری بزنید. این لینک یک انجمن درون reddit است که مشخصا برای تولید چنین والپیپرهایی به وجود آمده است. همه جور والپیپری را می‌توانید پیدا کنید، از R2-D2 گرفته تا آیرون‌من همگی یک والپیپر مخصوص برای خود در میان انبود والپیپر گلکسی اس 10 دارند.

 

منبع DroidLife
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.