اپل در حال کار بر روی آی‎پد 7 با صفحه‌نمایش 10.2 اینچی و یک آی‎پد جدید 10.5 اینچی است

به تازگی یکی از منابع نزدیک به اپل فاش کرده که این شرکت به زودی در کنار نسل بعدی هدفون AirPods، از جایگزین آی‎پد مینی و آی‎پد 7 با نمایشگر 10.2 اینچی رونمایی خواهد کرد.

0

در اخبار قبلی خواندیم که اپل در تاریخ 13 خردادماه سال آینده در نظر دارد در مقر اصلی خود کنفرانس WWDC 2019 را برگزار کند. پیرامون همین موضوع امروز اطلاعاتی به دست آمده که فاش می‌کند در این مراسم احتمالاً شاهد معرفی جایگزین آی‌پد مینی و آی‎پد 7 خواهیم بود.

پیش‌تر شایعه شده بود که ابعاد نمایشگر آی‌پد جدید همچنان از نسل قبلی حفظ شده است، با این حال منبع خبر جدید مدعی است که آی‎پد 7 با پنل 10.2 اینچی معرفی خواهد شد. همچنین مدلی با نمایشگر 10.5 اینچی هم در راه است که البته فاقد پسوند پرو خواهد بود.

با توجه به اختلاف ناچیز ابعاد نمایشگر این دو مدل هنوز مشخص نیست که شرکت سازنده چه وجه تمایزی میان آن‌ها ایجاد خواهد شد. البته پیش‌بینی می‌شود مدل 10.5 اینچی رده‎ای میان آی‎پد و آی‎پد پرو ایجاد خواهد کرد که برخی از ویژگی‌های مدل پرو مانند سنسور تشخیص چهره را با قیمت مقرون‌به‌صرفه تر ارائه می‌کند.

در حال حاضر آی‌پد با قیمت 329 و آی‌پد مینی نسل چهارم با پایه قیمت 399 دلار قابل سفارش است، اما انتظار داریم که مدل 10.5 اینچی با برچسب قیمتی 500 تا 550 دلاری راهی بازار شود؛ بدین ترتیب می‌تواند به گزینه‌ای ایده آل برای آی‌پد پرو 10.5 اینچی با پایه قیمت 649 دلاری تبدیل شود.

در سوی دیگر می‌توان پیش‌بینی کرد که هر دو آی‌پد مورد بحث از تراشه A12X Bionic قدرت گرفته باشند، اما سنسور تشخیص چهره فیس آی‎دی صرفا در مدل 10.5 اینچی تعبیه شود. وجه تمایز دیگر مدل بزرگ‌تر، ضخامت بدنه کمتر است که در تنوع رنگ بیشتری هم راهی بازار خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.