گوشی اقتصادی Realme 3 با تراشه Helio P70 و باتری بزرگ رونمایی شد

بعد از تبلیغات مبهم فراوان، شرکت Realme بالاخره آخرین و جدیدترین محصول خود یعنی Relame 3 را معرفی کرده است.

0

گوشی Realme 3 جدیدترین پرچمدار شرکت Realme است. شرکت Realme یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال پیش آغاز کرد. این برند پیش از این متعلق به شرکت OPPO بود اما سال پیش برخی افراد داخل شرکت تصمیم به جدا شدن گرفتند. حالا این شرکت یک گوشی‌هوشمند بسیار جذاب را معرفی کرده است. بد نیست نگاهی به مشخصات این محصول داشته باشیم.

مشخصات گوشی Realme 3

نسبت به نسخه قبلی، طراحی محصول کمی تغییر کرده است. سخت‌افزار کاملا تازه شده و برخی امکانات نرم‌افزاری هم اضافه شده است. نسخه هندی این گوشی هوشمند با چیپست Helio P70 عرضه خواهد شد. هر دو نسخه قبلی از Helio P60 و اسنپ‌دراگون 450 استفاده می‌کردند و این نسخه جدید بهبود نسبی را تجربه خواهد کرد.

این چیپست هشت پردازنده دارد که بین پردازنده‌های A53 و A73 تقسیم شده‌اند. سرعت کلاک این چیپست 2.1 گیگاهرتز است. به صورت کلی می‌توان گفت که این پردازنده قدرت مناسبی دارد، البته که نسبت به P60 تفاوت فراوانی ندارد.

صفحه‌نمایش این محصول یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن +HD است. یک ناچ قطره‌ای هم در بالا صفحه خودنمایی خواهد کرد. یک لایه محافظ Gorilla Glass 3 از این صفحه محافظت خواهد کرد. دو نسخه حافظه مختلف وجود دارد. می‌توانید بین دو گزینه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی یکی را انتخاب کنید. همچنین امکان گسترش حافظه تا 256 گیگابایت از طریق microSD هم وجود دارد.

دوربین و باتری گوشی Realme 3

گوشی Realme 3

حالا نگاهی به پشت گوشی داشته باشیم. این گوشی دارای دو دوربین است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی فعالیت خواهد داشت. یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم در کنار آن وظیفه عمق میدان را دارد. همچنین شرکت Realme قابلیت‌های مختلفی را برای دوربین ایجاد کرده است.

یکی از این قابلیت‌های Nightscape نام دارد و به شما در زمینه عکاسی شب کمک شگرفی خواهد کرد. همچنین قابلیت Chroma Boost هم به وجود آمده است. می‌توانید چندین عکس پشت سر هم را از طریق این قابلیت ثبت کنید و همه را به عنوان یک عکس تحویل بگیرید. از این طریق محدوده دینامیکی، رنگ‌ها و نویز تصاویر به شدت پایین خواهد آمد.

دوربین جلویی گوشی هم یک سنسور 13 مگاپیکسلی دارد و قابلیت تشخیص چهره را دارد. از این طریق می‌توانید گوشی را به راحتی باز کنید.

باتری گوشی Realme 3 یکی از مهم‌ترین امکانات این گوشی است. این باتری ظرفیت 4230 میلی‌آمپری دارد. اما متاسفانه قابلیت شارژ سریع را ندارد. شارژر درون جعبه ۱۰ واتی است و نمی‌توان انتظار پر شدن سریع باتری را از آن داشت. این محصول همچنین از نرم‌افزار ColorOS 6 استفاده می‌کند که بر پایه اندروید 9 پای است.

زمان عرضه و قیمت گوشی Realme 3

نسخه هندی این گوشی همانطور که گفتیم با Helio P70 عرضه می‌شود، اما نسخه جهانی این پردازنده را با پردازنده Helio P60 تعویض کرده است. بقیه مشخصات هم در هر دو نسخه یکسان خواهد بود.

این گوشی در رنگ‌های مشکی دینامیک، آبی و مشکی معمولی عرضه خواهد شد. قیمت گوشی برای نسخه 3 گیگابایت رم 125 دلار خواهد بود. نسخه 4 گیگابایتی هم مبلغی بالغ بر 155 دلار خواهد داشت. حدودا 10 روز آینده این گوشی به فروش خواهد رسید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.