سامسونگ گلکسی S10 5G را معرفی کرد؛ صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی و ۶ دوربین!

در نهایت پس از ماه‌ها انتظار روز موعود برای معرفی جدیدترین عضو خانواده گلکسی به پایان رسید و اکنون سامسونگ با دست پر می‌خواهد هوادارانش را به وجد بیاورد. با فارنت همراه باشید..

0

سامسونگ امشب و همزمان با معرفی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی فولد از یک مدل برجسته از نسل دهم کهکشانی‌های خود که از قابلیت 5G پشتیبانی به عمل می‌آورد با نام گلکسی گلکسی S10 5G، رونمایی کرد.

گلکسی S10 5G از صفحه‌نمایش و البته باتری بزرگ‌تری نسبت به گلکسی S10 پلاس برخوردار است و در چندین هفته اول عرضه در انحصار ورایزون وایرلس قرار خواهد داشت. گلکسی S10 5G در تاریخی نامعلوم در نیم‌سال اول سال 2019 عرضه خواهد شد.

گلکسی S10 5G دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ با اندازه 6.7 اینچی بوده در حالی که صفحه‌نمایش گلکسی S10 پلاس یک مدل استاندارد 6.4 اینچی است. همچنین باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی S10 5G هم حدود 400 میلی‌آمپرساعت بیش از S10 پلاس ظرفیت دارد.  هر چند که مدل 5G به دلیل جدید بودن تکنولوژی آن انتظار می‌رود که باتری بیشتری هم مصرف کند و استفاده از یک باتری با ظرفیت بیشتر یک کار منطقی از سوی سامسونگ تلقی می‌شود. طبق گفته تولیدکننده کره‌ای این باتری بزرگ بسیار سریع هم شارژ می‌شود چون از یک شارژر 25 واتی شارژ سریع بهره می‌گیرد.

در زمینه ارائه میزان فضای داخلی هم S10 5G دارای 256 گیگابایت فضای داخلی است اما برخلاف سایر مدل‌های S10 از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند. داشتن 8 گیگابایت حافظه رم این دستگاه را در زمینه حافظه رم با مدل پایه S10 و S10 پلاس برابر می‌کند اما کانفیگ‌های بالاتر این مدل‌ها با 12 گیگابایت حافظه رم می‌توانند جای تامل بیشتری داشته باشند.

البته در این میان سرعت S10 5G اهمیت بسیار بیشتری دارد چون براساس گفته سامسونگ این گوشی می‌تواند فصل کامل یک سریال را در چند دقیقه دانلود کند، بازی‌های ابری با گرافیک بالا را بدون لگ اجرا کند، بر قابلیت‌های VR و AR بیافزاید و لذت خاصی را با تجربه تماس‌های تصویری 4K در اختیار شما قرار دهد.

گلکسی S10 5G دو سنسور بیشتر در جایگاه دوربین اصلی نسبت به سایر مدل‌های S10 خواهد داشت. ویژگی 3D Depth در دوربین‌های جلو و عقب گوشی به معنای کیفیت بیشتر ویژگی واقعیت افزوده است.

ویژگی جدید ویدیو لایو فوکوس و ابزار Quick Measure نیز از دیگر قابلیت‌های افزوده شده هستند. از یاد نبرید که برای استفاده از قابلیت 5G گوشی باید تکنولوژی آن نیز در شهر محل سکونت شما وجود داشته باشد. نظر شما در مورد سری جدید گلکسی‌های سامسونگ چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.