اپ‌نت: بازی خدایان مرتد! HERETIC GODS

بازی HERETIC GODS یک بازی نقش‌محور بسیارهیجان‌انگیز است که شما را وارد دنیایی مخوف و پر از هیولاهای ترسناک می‌کند. این بازی که برای گجت‌های اندرویدی طراحی شده توسط استودیوی Curacha Games عرضه شده است.

0

هیولاهایی که در بازی HERETIC GODS هستند را به مبارزه دعوت کرده و با استفاده از تمام ابزارآلاتی که بازی در اختیارتان گذاشته سعی کنید تا پیروز میدان باشید. سیاه‌چاله‌ها موقعیت خوبی هستند برای اینکه این هیولاهای را درون آن‌ها انداخته و از شرشان خلاص شوید. این بازی اکشن شمارا وارد دنیای اسرارآمیز و اسطوره‌ای وایکینگ‌ها می‌کند. ماموریت‌های متنوع و مهیجی برایتان انتخاب شده تا با انجام هریک به مهارت‌های جدیدی دست یابید. کنترلر‌های لمسی برای همه کاربران کار را ساده کرده تا تنها با لمس صفحه بتوانند شخصیت اول بازی را حرکت داده و به هرمکانی دوست دارید بروید.

در هر جایی که می‌روید به جستجوی ابزار و سلاح‌های مختلف بپردازید تا بتوانید در مواقع لزوم از آن‌ها استفاده نمایید. موجودات عجیب و متفاوتی سر راهتان قرار می‌گیرند که شما به مرور یاد می‌گیرید چطور با هرکدامشان مبارزه کرده و از فنونی که فراگرفتید برای پیروزی در مقابل آن‌ها استفاده نمایید. مسیری که پیش رو دارید پر از چالش‌ها و دشمنان مختلف است که باید یکی پس از دیگری آن‌ها را از سر راه بردارید تا به مراحل بالاتری برسید.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.