اپ‌نت: بازی «تقریباً‌ یک قهرمان!» Almost a Hero

آدم‌های بی‌مصرف را در بازی Almost a Hero – Idle RPG Clicker به چالش بکشید و در محیطی فانتزی بازی جذاب و متفاوتی را تجربه کنید. این بازی توسط استودیوی Bee Square Games برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

در بازی Almost a Hero نُه شخصیت خاص و دست‌و پاچلفتی در اختیارتان قرار گرفته‌اند تا طی مراحل مختلف بازی مهارت‌هایی کسب کرده و به درجات بالا برسند. شاید برایتان عجیب باشد که چرا این اشخاص بی‌مصرف را برای این کار در نظر گرفته‌اند اما باید بدانید که این خود از جذابیت‌های بازی به شمار رفته و چالش‌ها را برای بازیکن مهیج‌تر می‌کند. ماموریت‌هایی که برای این افراد درنظر گرفته شده شامل مبارزاتی است که با دشمنان مختلف صورت می‌گیرد.

شما باید در طول بازی Almost a Hero با این افراد مهارت‌های مختلف را آموزش دیده تا در مبارزه‌ها از آن‌ها استفاده کنند و مقام والایی را در ادامه کسب نمایند. دشمنان را یکی پس از دیگری نابود کرده تا در انتهای مراحل بالاتر به گنج‌های عتیقه دست پیدا کنید. هر آنچه که یک مبارز و قهرمان واقعی لازم است بداند را به این شخصیت‌ها آموزش دهید. از خواص جادویی ابزار جنگی‌تان نیز استفاده نموده تا پیروز میدان شوید. این بازی با خاصیت کلیکی شما را به مبارزه‌ای بسیار شبیه به واقعیت می‌برد.

https://play.google.com/store/apps/details?id=org.telegram.messenger&hl=en

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.