سامسونگ تبلت Galaxy Tab A 10.1 2019 را در آلمان معرفی کرد

سامسونگ مجموعه‌ای از محصولات تازه خود را معرفی کرده و این میان تبلت Galaxy Tab A 10.1 هم به عنوان یک تبلت ارزان‌قیمت معرفی شد.

0

سامسونگ به‌تازگی تبلت Galaxy Tab S5e را معرفی کرده است. این تبلت سامسونگ یک تبلت نسبتا ارزان‌قیمت است که مشخصات مناسبی دارد. می‌توان به وزن و ضخامت کم این محصول اشاره کرد. همچنین این محصول از صفحه‌ای 10.5 اینچی استفاده می‌کند و با تراشه اسنپ‌دراگون 670 عرضه خواهد شد. اما دسترسی به این محصول احتمالا محدود خواهد بود و شاید به دنبال محصولی ارزان‌تر باشید. در این صورت باید منتظر تبلت Galaxy Tab A 10.1 2019 باشید.

تبلت Galaxy Tab A 10.1 2019 هم دیروز معرفی شد. مشخصات این تبلت نوید یک محصول کارآمد و در عین حال قابل خرید را می‌دهد. همچنین همانطور که گفتیم Galaxy Tab S5e محدود است و احتمالا تنها در کشورهای خاصی عرضه شود. با این حال سری Galaxy A به صورت جهانی عرضه خواهد شد. البته باز هم در ابتدا، شاهد عرضه این محصول در آلمان خواهیم بود.

این تبلت از یک صفحه‌نمایش 10.1 اینچی TFT با رزولوشن 1920 در 1200 بهره می‌برد. منبع تغذیه این تبلت یک باتری 6150 میلی‌آمپر ساعتی است. اسپیکرهای استریو و بدنه فلزی از مشخصات قابل توجه این تبلت خواهند بود. تراشه پردازش این دستگاه اکسینوس 7904 است که 2 گیگابایت رم به همراه دارد. برخلاف اکثر تبلت‌های ارزان‌قیمت، این تبلت از یک درگاه USB-C برای شارژ و انتقال داده استفاده می‌کند.

زمان عرضه نسخه Galaxy Tab A 10.1 2019 احتمالا 16 فروردین سال آینده باشد. این تبلت در این تاریخ وارد بازار آلمان خواهد شد. دو نسخه وای‌فای و LTE در زمان عرضه به فروش گذاشته خواهد شد. نسخه وای‌فای تنها 237 دلار قیمت خواهد شد و برای خرید نسخه LTE باید 305 دلار بپردازید. هر دو مدل این تبلت در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. مطمئنا عرضه جهانی این تبلت کمی طول می‌کشد و برای رسیدن این تبلت به ایران باید کمی بیش از معمول صبر کنیم.

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.