آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شد

در اقدامی که چندان هم انتظار نمی‌رفت، سامسونگ آپدیت اندروید 9 پای را برای گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 منتشر کرده است. با فارنت همراه باشید…

1

تنها سه روز پس از عرضه آخرین نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 8 نسخه نهایی و پایدار این سیستم‌عامل محبوب برای نوت 8 منتشر شده است. کاربرانی از کشورهای بلغارستان و اسلواکی تایید کرده‌اند که نسخه پایدار اندروید 9 با رابط کاربری جدید One UI سامسونگ را روی گوشی هوشمند نوت 8 خود دریافت کرده‌اند. بخش تعجب‌آور قضیه آنجا است که این کشورها نسخه‌های آزمایشی اندروید 9 را دریافت نکرده بودند.

در هر صورت شایان ذکر است که شماره ساخت این آپدیت N950FXXU5DSB2 بوده و به‌روزرسانی امنیتی ماه فوریه گوگل را هم شامل خواهد شد. بدیهی است که طی روزهای آینده شاهد انتشار این آپدیت در سایر نقاط جهان خواهیم بود. آیا شما آپدیت اندروید 9 برای گلکسی نوت 8 را دریافت کرده‌اید و یا منتظر آن هستید؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. افشین می‌گوید

    بعد از آپدیت هنگام تماس گرفتن شماره ای که زیر اسم بصورت ریز نمایان میشه پر پر میزنه