با عبور از ال‌جی، BOE حالا بزرگترین تولیدکننده پنل‌های LCD تلویزیون و مانیتور است

پس از این‌که شرکت BOE توانست در رقابت با ال‌جی برای تأمین پنل OLED گوشی میت 20 پرو برنده شود حالا موفقیت دیگری بر رقیب کره‌ای خود کسب کرده است.

0

شرکت BOE که یک شرکت چینی ساخت صفحه‌نمایش محسوب می‌شود به‌تازگی توانسته به عبور از رقیب کره‌ای و مشهور خود ال‌جی به بزرگ‌ترین تولیدکننده پنل‌ّهای LCD برای تلویزیون‌ها و مانیتورها در دنیا تبدیل شود. به گزارش Sigmaintell Consulting شرکت BOE حدود ۵۴.۳ میلیون پنل تلویزیون و ۳۷.۳ پنل مانیتور عرضه کرده که نسبت به ۴۸.۶ و ۳۴.۵ میلیون ال‌جی رقم بالاتری است.

با این‌حال این رسانه همچنین اعلام کرده رقابت در سال ۲۰۱۹ شدیدتر خواهد شد و شرکت‌های CEC-Panda و (China Star – CSOT) قصد افزایش تولید و کاهش قیمت‌ها را دارند. شرکت CEC-Panda قصد دارد در زمینه پنل‌ّهای ۲.۱۵، ۲۳.۸ و ۳۲.۵ اینچی فعالیت کرده و CSOT نیز بر روی اندازه‌های ۲۱.۵، ۲۳.۶ و ۳۱.۵ تمرکز خواهد کرد.

علاوه بر این CEC-Panda در بخش مانیتورهای گران‌قیمت نیز با ال‌جی و AU Optronics‌ رقابت خواهد کرد درحالی‌که CSOT وارد عرصه مانیتورهای خمیده گیمینگ خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.