تماشا کنید: این‌ها ایموجی‌های جدید برای سال ۲۰۱۹ هستند

شکلک‌ها یا همان ایموجی‌ها امروزه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارند. در سال ۲۰۱۹ قرار است ۲۳۰ ایموجی جدید اضافه شود که در این مطلب می‌توانید آن‌ها را ببینید.

1

در گفتگوی متنی هیچ‌چیز مثل ایموجی‌ها نمی‌تواند احساسات و حالات شما را به مخاطبتان منتقل کند. حالا یونیکد و ایموجی‌پدیا از ۲۳۰ ایموجی جدید برای یونیکد ۱۲.۰ رونمایی کرده‌اند که در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ عرضه خواهند شد. در ویدئوی بالا می‌توانید ایموجی‌های 2019 را ببینید.

این ایموجی‌ها همان‌طور که می‌بینید شامل حرکات دست، خمیازه کشیدن، فرد روی ویلچر، فرد نابینا و ناشنوا، فرد زانو زده (یا درحال خواندن نماز) و همچنین حیوانات جدیدی مثل راسو و فلامینگو یا خوراکی‌هایی مثل فلافل و آبمیوه و وافل هستند. همچنین در این میان دو قلم سفید و قهوه‌ای و لباس‌های شنا و چند لباس کار مخصوص هم اضافه شده است.

ایموجی‌هایی که در این ویدئو می‌بینید به سبک اپل و به‌صورت براق طراحی شده‌اند. با این‌حال شرکت‌هایی مثل گوگل، مایکروسافت و سامسونگ در نرم‌افزار دستگاه های خود ممکن است طراحی نسبتاً متفاوتی از این ایموجی‌ها داشته باشند. به هر حال می‌توان انتظار داشت در iOS 13 اپل این ایموجی‌ها را گنجانده و همچنین سایر دستگاه‌ها نیز در آینده این ۲۳۰ ایموجی جدید را برای سال ۲۰۱۹ دریافت کنند.

برای مشاهده تمام ایموجی‌های 2019 می‌توانید به لینک منبع سری بزنید و یا ویدئو را تماشا کنید.

منبع emojipedia
از طريق gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ارسلان می‌گوید

    ایموجی فقط برای یاهو با اون تعداد کمش همه حالت هارو داشت
    اینا 80 درصشون بلا استفادس فقط الکی شلوغ تر میکنه .