اپ‌نت: لانچر سریع و متفاوت Lucid Launcher Pro

برای ایجاد تنوع در محیط کاربری داشتن لانچری جذاب مانند Lucid Launcher Pro می‌تواند بسیار کارآمد باشد. این لانچر دو دو نسخه معمولی و پرو برای کاربران گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

هر لانچری می‌تواند محیط کاربری را برای شما تغییر دهد اما داشتن لانچری که ویژگی‌هایی فراتر از این‌ها دارد قطعا جذاب‌تر خواهد بود. Lucid Launcher دارای حجم بسیار کم اما کاربردهای بسیاری است. هنگام کار کردن با دستگاه و تغییر صفحات خواهید دید که چه سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. شما به راحتی ظاهر نمایش داده شده را با سلیقه خودتان تغییر دهید و هر نوع حرکتی که می‌خواهد نیز در آن وجود دارد. می‌توانید به‌صورت افقی و عمودی صفحات را انتقال داده و از جایی به جای دیگر بروید.  ان لانچر شیشه‌ای و شفاف یکی از زیباترین‌هایی است که تاکنون دیده‌اید.

انواع انیمیشن‌های حرکتی در Lucid Launcher گنجانده شده است تا شما با سلیقه خودتان یکی را انتخاب کرده و از آن استفاده کنید.  در نوار ابزاری که لانچر در اختیارتان قرار می‌دهد به راحتی برنامه‌های موردنظرتان را جستجو کرده و سرعت‌عملتان را بالا ببرید. می‌توانید در یک نوار جدا ابزارها و برنامه‌های موردعلاقه‌تان را قرار دهید تا دسترسی سریع‌تری داشته باشید. در این نوار قادرید برچسب برنامه‌های موردعلاقه‌تان را نیز جابجا کرده و یا به‌طور کلی حذف کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.